PZU Życie uruchomiło serwis internetowy poświęcony ubezpieczeniu emerytalnemu i funduszowi inwestycyjnemu Pogodna Jesień. Docelowo strona ma pełnić funkcję sprzedażową. Nowy serwis został zaprojektowany przez Agencję HYPERmedia
Wkomponowany w estetykę strony PZU Życie serwis jest skierowany do ludzi młodych poważnie myślących o swojej przyszłości. Strona stanowi kompendium wiedzy o oferowanym przez PZU Życie produkcie ubezpieczeniowym. Layout wykonano w sposób umożliwiający dostęp do wszystkich niezbędnych informacji pomagających przy wyborze produktu m.in. symulator wzrostu wartości funduszu i informacje o warunkach przystąpienia.
Osoby zdecydowane przystąpić do funduszu mają możliwość zamówienia wniosku zgłoszeniowego on-line. Ubezpieczyciel gwarantuje dostarczenie dokumentów pocztą, na podany adres, najpóźniej w ciągu 5 dni od momentu zgłoszenia. Po otrzymaniu wniosku osoba może jeszcze raz skorzystać z zawartych w serwisie informacji pomagających prawidłowo wypełnić kwestionariusz zgłoszeniowy.
Dużym ułatwieniem dla odwiedzających jest umieszczenie na stronach serwisu encyklopedii terminów ubezpieczeń na życie. Odwiedzający mający dodatkowe pytania dotyczące funduszu, na które nie mogą znaleźć odpowiedzi na stronach serwisu, mogą skorzystać z funkcji elektronicznego doradcy. Konsultanci na bieżąco monitorujący przychodzące pytania w krótkim czasie udzielą zainteresowanym wyczerpujących informacji.
http://www.pzuzycie.pl/pogodnajesien
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.