QAD i IBM rozpoczynają seminaria

Opublikowano: 9 marca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Firmy QAD i IBM rozpoczynają cykl seminariów branżowych o nowych metodach konkurowania na polskim i europejskim rynku. Zarządzanie oparte na technologii i przełomowej filozofii biznesu to główne źródła sukcesu wskazywane przez organizatorów.

Impulsem do przeprowadzenia akcji seminaryjnej stał się sojusz dwóch globalnych korporacji informatycznych – QAD i IBM, a dokładnie opracowanie wspólnej koncepcji poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw działających w złożonych łańcuchach dostaw.

Cykl spotkań otwiera seminarium „Dokąd zmierzasz motoryzacjo” Reguły konkurencji zmieniły się!” wspierane merytorycznie przez Polską Izbę Motoryzacji i Wrocławskie Centrum Transferu Technologii. Tematem przewodnim cyklu będzie wpływ aktualnych trendów na rozwiązania biznesowe w konkretnych branżach oraz poprawa konkurencyjności w warunkach gospodarczych Unii Europejskiej. Wystąpią eksperci biznesowi i informatyczni z polskich oddziałów QAD i IBM oraz organizacji branżowych, doradczych i finansowych. Swój udział potwierdzili też konsultanci Deloitte & Touche.

– Nowych narzędzi konkurencji nie będą prezentowali wyłącznie organizatorzy. To przedsiębiorcy, którzy zainwestowali w IT wiedzą najlepiej, ile zyskali na innowacjach. Oddajemy im osobny blok wystąpień i dyskusji – mówi Marek Żuk, Dyrektor Generalny QAD Polska.

Pierwsze seminarium jest dedykowane dla kadry menadżerskiej przedsiębiorstw branży motoryzacyjnej i środków transportu: dostawców, producentów i dystrybutorów. Odbędzie się ono 10 marca w warszawskim hotelu Radisson, a kolejne, dla branż spożywczej i dóbr konsumpcyjnych oraz elektroniki i produktów przemysłowych zaplanowano odpowiednio na 1 i 22 kwietnia.

http://www.qad.pl

Sylwester KozakQAD i IBM rozpoczynają seminaria

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.