Firma BEGIMO S.A. wprowadziła w tym roku na polski rynek nowy nośnik reklamowy – okładki na bilety kolejowe Ad-verto, które zapewniają skuteczne, potwierdzone badaniami, dotarcie do grupy docelowej, czyli podróżujących polskimi kolejami. Obecnie rusza jesienna promocja nośnika Ad – verto. Agencje reklamowe, których klienci zdecydują się reklamować swoje usługi uzyskają dodatkowe 5% rabatu, obejmującego całość wykonanej kampanii reklamowej. Suma rabatów, zależnie od wielkości zamówienia, może wynieść nawet do 23,5%.
Dla klientów, którzy zrealizują kampanie lub złożą zamówienie do końca 2003 roku, spółka BEGIMO przeprowadzi bezpłatne badania skuteczności. Badanie zostanie wykonane przez zewnętrzną agencję marketingową. „Do tej pory przeprowadziliśmy cztery kampanie z użyciem tego nośnika. Przeprowadzone podczas kampanii badania potwierdziły wysoką postrzegalność reklamy oraz przyczyniły się do wzrostu świadomości badanych marek” – powiedziała Izabela Petru, Marketing Manager firmy Begimo S.A. – „Nasza jesienna promocja to wyjątkowa okazja, by sprawdzić skuteczność nośnika Ad-verto po wyjątkowo atrakcyjnej cenie.”
Jesienna oferta promocyjna obowiązuje do końca roku. Aby skorzystać z promocji, należy złożyć zamówienie lub zrealizować kampanię do dnia 31 grudnia 2003 roku. Badania kampanii będą przeprowadzane na próbie 1000 osób, na wybranych dworcach Polski (od 1 do 4). Narzędziem badawczym będzie ankieta, składająca się z maksymalnie 10 pytań. Klient może ułożyć 7 pytań do ankiety.
http://www.adverto.begimo.com.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.