Randki w sieci

Co szósty polski użytkownik sieci odwiedził w listopadzie 2007 roku internetowe serwisy randkowe – pokazują najnowsze wyniki badania Megapanel PBI/Gemius. Jednak popularność tych stron na przestrzeni kilkunastu miesięcy poważnie spadła. W przededniu Święta Zakochanych Gemius SA przyjrzał się kondycji serwisów randkowych w polskim internecie.
Analiza wyników badania Megapanel PBI/Gemius (listopad 2006 – listopad 2007) pokazała, że internetowe serwisy randkowe zanotowały dość poważny spadek popularności na przestrzeni ostatnich trzynastu miesięcy. W listopadzie 2006 co czwarty internauta odwiedził tego typu witrynę (25,67 proc.), podczas gdy rok później – zaledwie co szósty (16,63 proc.). Internauci odwiedzający serwisy randkowe w listopadzie 2007 roku spędzili na nich jednak dwa razy więcej czasu niż przed rokiem.

Randki w sieci 1

Amatorami internetowych serwisów randkowych są przede wszystkim osoby młode. Internauci w wieku od 15 do 24 lat stanowią ponad 41 proc. wszystkich użytkowników tego typu witryn. Według listopadowych wyników badania Megapanel PBI/Gemius, częstszymi bywalcami stron poświęconych randkom online są mężczyźni. Na szukaniu nowych znajomości za pośrednictwem sieci spędzają oni także średnio prawie 20 minut więcej niż kobiety – 2 h 21 min i 48 s. Najwięcej czasu na szukaniu bratniej duszy za pośrednictwem sieci spędzają osoby samotne. W listopadzie 2007 poświęciły temu średnio 5 h 13 min i 6 s.

Randki w sieci 2

Wśród polskich „e-randkowiczów” największą popularnością cieszyły się serwisy na portalu Onet.pl. W listopadzie 2007 roku odwiedziło je ponad 830 tysięcy użytkowników. Tym samym Onet.pl pozostawił daleko w tyle takie serwisy, jak be2.com.pl oraz ilove.pl. W pierwszej piątce zestawienia znalazły się również fotoflirt.pl oraz serwisy randkowe  portalu Interia.pl.
Randki w sieci 3

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top