Randkowanie na ekranie Interii

Wizerunek Kasi Klich, której piosenka „Lepszy model” sukcesywnie pnie się w górę list przebojów, promuje kolejną usługę komunikacyjną portalu INTERIA.PL – internetowo-smsowy system randkowy. W reklamach radiowych wykorzystano też fragment utworu z debiutanckiej, solowej płyty wokalistki, której oficjalna premiera przewidziana jest na 12 sierpnia br.

Serwis http://randki.interia.pl/ jest jednym z pierwszych w Polsce internetowych wcieleń usług typu „match-making”, bijących rekordy popularności na Zachodzie. Po okresie blisko miesięcznych testów w systemie umożliwiającym kontakt z partnerami spełniającymi wskazane kryteria, zarejestrowanych jest blisko 35 tysięcy użytkowników.

Serwis randkowy łączy w sobie najbardziej popularne obecnie usługi komunikacyjne. Użytkownicy mogą korzystać z systemu przez pocztę elektroniczną lub czat oraz – nie mając dostępu do sieci – poprzez SMS`y.

Konstrukcja systemu randkowego, w którym korespondencja wymieniana jest za pośrednictwem serwisu, gwarantuje pożądany przez użytkownika poziom dyskrecji i całkowite bezpieczeństwo nawiązywania znajomości. Dane kontaktowe pozostają utajnione aż do momentu, kiedy użytkownik zdecyduje się na ich udostępnienie potencjalnemu kandydatowi do spotkania. Dzięki temu, w każdym momencie, możliwe jest zablokowanie kontaktu z określoną osobą, bez narażania się na konieczność odbierania niechcianej korespondencji lub podtrzymywania znajomości nie odpowiadającej użytkownikowi.

By w pełni korzystać z systemu użytkownik musi się zarejestrować na stronach http://randki.interia.pl/ lub za pomocą telefonu komórkowego. Randkowicze poznają bowiem nowe osoby na podstawie informacji wpisanych przez użytkowników w trakcie rejestracji do systemu. Prawdopodobieństwo pojawienia się w wynikach wyszukiwania, a tym samym nawiązania nowej znajomości, jest tym większe, im więcej danych o sobie poda rejestrujący się. System umożliwia złożone wyszukiwanie osób według ponad 20 rodzajów kryteriów. Potrafi wyszukiwać zarówno tylko te osoby spełniające dokładnie wszystkie preferencje poszukującego, jak i te które są najbliższe poszukiwanemu profilowi randkowicza.

Wyszukiwać można zarówno poprzez strony internetowe jak i za pomocą telefonu komórkowego. Wśród podstawowych kryteriów poszukiwania są takie jak płeć, wiek, znak zodiaku, kolor włosów oraz miejsce zamieszkania. Dodatkowo w Internecie można szukać według wielu dodatkowych kryteriów, np. celu kontaktu – przyjaźń, luźna znajomość, matrymonialny, seks, itd.

http://randki.interia.pl/

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry