Wizerunek Kasi Klich, której piosenka „Lepszy model” sukcesywnie pnie się w górę list przebojów, promuje kolejną usługę komunikacyjną portalu INTERIA.PL – internetowo-smsowy system randkowy. W reklamach radiowych wykorzystano też fragment utworu z debiutanckiej, solowej płyty wokalistki, której oficjalna premiera przewidziana jest na 12 sierpnia br.
Serwis http://randki.interia.pl/ jest jednym z pierwszych w Polsce internetowych wcieleń usług typu „match-making”, bijących rekordy popularności na Zachodzie. Po okresie blisko miesięcznych testów w systemie umożliwiającym kontakt z partnerami spełniającymi wskazane kryteria, zarejestrowanych jest blisko 35 tysięcy użytkowników.
Serwis randkowy łączy w sobie najbardziej popularne obecnie usługi komunikacyjne. Użytkownicy mogą korzystać z systemu przez pocztę elektroniczną lub czat oraz – nie mając dostępu do sieci – poprzez SMS`y.
Konstrukcja systemu randkowego, w którym korespondencja wymieniana jest za pośrednictwem serwisu, gwarantuje pożądany przez użytkownika poziom dyskrecji i całkowite bezpieczeństwo nawiązywania znajomości. Dane kontaktowe pozostają utajnione aż do momentu, kiedy użytkownik zdecyduje się na ich udostępnienie potencjalnemu kandydatowi do spotkania. Dzięki temu, w każdym momencie, możliwe jest zablokowanie kontaktu z określoną osobą, bez narażania się na konieczność odbierania niechcianej korespondencji lub podtrzymywania znajomości nie odpowiadającej użytkownikowi.
By w pełni korzystać z systemu użytkownik musi się zarejestrować na stronach http://randki.interia.pl/ lub za pomocą telefonu komórkowego. Randkowicze poznają bowiem nowe osoby na podstawie informacji wpisanych przez użytkowników w trakcie rejestracji do systemu. Prawdopodobieństwo pojawienia się w wynikach wyszukiwania, a tym samym nawiązania nowej znajomości, jest tym większe, im więcej danych o sobie poda rejestrujący się. System umożliwia złożone wyszukiwanie osób według ponad 20 rodzajów kryteriów. Potrafi wyszukiwać zarówno tylko te osoby spełniające dokładnie wszystkie preferencje poszukującego, jak i te które są najbliższe poszukiwanemu profilowi randkowicza.
Wyszukiwać można zarówno poprzez strony internetowe jak i za pomocą telefonu komórkowego. Wśród podstawowych kryteriów poszukiwania są takie jak płeć, wiek, znak zodiaku, kolor włosów oraz miejsce zamieszkania. Dodatkowo w Internecie można szukać według wielu dodatkowych kryteriów, np. celu kontaktu – przyjaźń, luźna znajomość, matrymonialny, seks, itd.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.