Ranking najlepszych newsletterów w Polsce

Wortal internetowy poświęcony dziennikarstwu Slowawsieci.com opublikował w minioną środę Ranking Najlepszych Newsletterów Elektronicznych w Polsce. Pierwsze miejsce przypadło Dziennikowi Internetowemu Polskiej Agencji Prasowej.

Prawie osiem tysięcy newsletterów wzięło udział w drugiej edycji Rankingu Najlepszych Newsletterów Elektronicznych w Polsce poinformował redaktor naczelny portalu Karol Bancerz.

– Staraliśmy się, aby ranking objął jak największą ilość elektronicznych biuletynów powiedział Bancerz Poprzez wypełnienie formularza na naszej stronie internetowej zgłoszono blisko 3 tysiące periodyków, reszta to praca naszych dziennikarzy.

Trzydziestkę najlepszych elektronicznych biuletynów otwiera tak jak w poprzedniej edycji rankingu Dziennik Internetowy Polskiej Agencji Informacyjnej, Aktualności On-line BiznesNet.pl oraz Dziennik Internautów WebExpress. Biuletyn Informacyjny e-biznes.pl zajął 19 miejsce.

Trzej wydawcy najbardziej obiecujących newsletterów zostaną nagrodzeni rocznymi licencjami SARE, pierwszego polskiego narzędzia sprzedawanego w modelu ASP, które wspomaga e-mail marketing.

– Chcieliśmy wyróżnić tych, którzy świadomie i skutecznie wykorzystują e-mail marketing w swojej strategii marketingowej. SARE jest doskonałą nagrodą, dzięki której zwycięzcy będą mogli udoskonalać swoje newslettery. SARE to narzędzie, które ułatwi im zarządzanie bazami danych, dostarczy subskrybentom wyselekcjonowane informacje, zapewni pełną personalizację korespondencji oraz bieżące analizowanie efektów prowadzonych kampanii. Wspierając ranking portalu SLOWAWSIECI.com konsekwentnie realizujemy strategię działań na rzecz promowania newsletterów elektronicznych jako atrakcyjnego i efektywnego elementu w działaniach komunikacyjnych firm. powiedział Tomasz Pruszczyński dyrektor zarządzający OS3 multimedia, producenta SARE.

– W tym roku nieco zmodyfikowaliśmy kryteria i sposób selekcji najlepszych newsletterów tłumaczy szef portalu Slowawsieci.com Karol Bancerz. Braliśmy pod uwagę nie tylko to, jak newsletter jest zbudowany, ale także jak działa mechanizm jego zamawiania oraz docierania do prenumeratorów.

– Sprawdzając pocztę elektroniczną, bardzo często traciłam cierpliwość odbierając rankiem ponad 2 tysiące listów elektronicznych newsletterów uśmiecha się Katarzyna Chmielewska, która w portalu odpowiedzialna była między innymi za monitorowanie tych elektronicznych biuletynów.

Wpływ na miejsce w rankingu miały także względy estetyczne, istnienie wersji HTML i PlainText czy personalizacja newslettera. Pod uwagę brano także sposób odsyłania czytelnika do pełnej treści artykułu, bądź przejrzystość tekstu w samym newsletterze.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top