Zespół specjalistów z firmy FreshMail już po raz trzeci przeprowadził badania nad technologią CSS w aplikacjach pocztowych. Efektem badań jest obszerny raport, który pomoże koderom i osobom związanym z e-mail marketingiem uniknąć podstawowych błędów popełnianych podczas przygotowywania e-mailingów i zapobiegnie efektowi tzw. “rozsypanego szablonu”.
Rozwój technologii CSS zdecydowanie wyprzedza możliwości klientów pocztowych, zarówno tych desktopowych, jak również webowych. Jakość i możliwości interpretacji właściwości CSS różnią się w zależności od używanych narzędzi, których szeroko rozumiana kompatybilność pozostawia wiele do życzenia. Narzędzia do obsługi poczty elektronicznej, mimo że obsługują określone właściwości CSS, często interpretują je w sposób nieadekwatny do dokumentacji przygotowanej przez twórców kaskadowych arkuszy stylów.
Raport zakłada dwa główne cele. Pierwszy i najważniejszy z nich to prezentacja podstaw merytorycznych umożliwiających przygotowanie szablonu e-mailingu, którego wygląd w poszczególnych klientach pocztowych i webmailach nie będzie różny od zamierzeń jego projektantów. Kolejne zadanie to zaprezentowanie koderom oraz osobom związanym z e-marketingiem podstawowych błędów popełnianych przy przygotowywaniu projektów mailingowych.
Całość raportu (do pobrania na: http://freshmail.pl/css2011) to aż 82 strony unikalnej bazy wiedzy na temat właściwości CSS obsługiwanych przez poszczególne aplikacje pocztowe, która będzie znakomitym źródłem informacji i dobrych praktyk dla web developerów.
Podczas badań przetestowano 25 aplikacji pocztowych, z czego 11 to programy desktopowe (w raporcie uwzględniono między innymi: Apple Mail 4.5, Microsoft Office Outlook 2010 (beta), Mozilla Thunderbird 3.1, Lotus 8.5), a pozostałe to aplikacje webowe. Przy interpretacji wyników wzięto również pod uwagę wpływ 9 najpopularniejszych przeglądarek internetowych na sposób prezentacji szablonów mailingowych. W tegorocznym raporcie znalazły się ich najnowsze wersje: Google Chrome 12.0, Internet Explorer 9.0, Mozilla Firefox 5.0.1, Opera 11.50, Safari 4.0.
Specjaliści z FreshMaila przygotowali „przepis” na idealny mailing. Czyli jak przygotować kreację tak, aby nie było znaczących różnic w jej wyświetlaniu ze względu na aplikację lub przeglądarkę wykorzystywaną przez odbiorcę do sprawdzania poczty.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.