Real w wirtualu

Sieć hipermarketów Real weszła w 2007 rok z nowym serwisem www.real.pl, który zaprojektowała i wykonała agencja interaktywna Venti.

Nowa witryna Reala jest odpowiedzią na ostatnie wydarzenia związane z marką, tj. przejęcie przez Real sieci hipermarketów Géant, poszerzenie oferty dla klientów, zaproponowanie im atrakcyjnej wartości dodanej, wzmożenie działalności charytatywnej Reala, a także zintensyfikowanie kontaktów z mediami – mówi rzecznik prasowy sieci Real – Agnieszka Łukiewicz Stachera.

Serwis www.real.pl pełni funkcję serwisu konsumenckiego i korporacyjnego. Nawigacja, grafika, jak również podział prezentowanej na stronach treści pozwalają odbiorcom odróżniać to, co przeznaczone jest dla klientów Reala (np. tematyczne katalogi produktów), od tego, co może zainteresować ich dzieci – najmłodszych internautów (gry online), pracowników sieci, kandydatów do pracy lub dziennikarzy, którzy szukają konkretnych informacji o samej firmie (Press Room).

Interesującą nowością jest propozycja przygotowana przez nas w ramach serwisu dla osób zajmujących się domowym budżetem. Aplikacja udostępniona na stronach Real.pl umożliwia planowanie zakupów, podliczanie swoich wydatków, obserwowanie ich struktury, a co za tym idzie – także oszczędzanie, czy też optymalne wydawanie pieniędzy – mówi Jarosław Augustyniak – Project Manager Venti. O nowe funkcjonalności wzbogaciliśmy także inne działy serwisu, m.in. Press Room, który oferuje obecnie dziennikarzom liczne udogodnienia przy zbieraniu potrzebnych im danych – oszczędza czas, umożliwia wygodne przeszukiwanie i monitoring informacji.

Współpraca agencji interaktywnej Venti i marki Real rozpoczęła się pod koniec ubiegłego roku i kontynuowana będzie w tym. Wspólne działania obejmują bieżące rozwijanie www.real.pl, oraz realizację kampanii reklamowych w Internecie.

www.real.pl

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry