Rebranding Symetrii – nowe logo ale też nowe usługi

Opublikowano: 24 kwietnia 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Poznańska agencja Symetria zaprezentowała nowe logo i szatę graficzną swojej strony. Zmiany są jednak dużo większe – firma oferuje nowe usług oraz zmienia strukturę.

SYMETRIA_2013_Logo_ClaimWedług Symetrii jedną z ważniejszych zmian jaka się dokona to znaczny wzrost znaczenia przeglądania stron na urządzeniach mobilnych. Kluczową rolę będzie odgrywać to w jaki sposób użytkownicy będą konsumować treści, dlatego projektując je należy mieć na uwadze optymalizację ich wyświetlania na różnorodnych urządzeniach.

W komunikacie prasowym czytamy:

W najbliższym czasie coraz większego znaczenia nabiorą również kwestie związane z omnikanałowością. Użytkownicy mogą rozpocząć korzystanie z usługi internetowej na jednym urządzeniu, kontynuować na kolejnym a zakończyć jeszcze na innym. W związku z tym perspektywy użytkowników i ich potrzeb różnice pomiędzy kanałami online, offline i mobile zacierają się. Rodzi to wyzwanie dla marek, które chcą wykorzystać potencjał związany z tym trendem. Muszą one zapewnić spójność odbioru treści oferowanych użytkownikom, którzy mają możliwość kontynuacji i zakończenia usługi w dowolnym kanale. Powoduje to wzrost zapotrzebowania na serwisy wykorzystujące m. in. responsive design, pozwalające na wygodne przeglądanie treści na dowolnym urządzeniu.

Sylwester KozakRebranding Symetrii – nowe logo ale też nowe usługi

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.