Refunder, szwedzki serwis typu „cashback”, od teraz dostępny jest w naszym kraju. Polska jest drugim po Szwecji krajem, w którym dostępny jest projekt. Jak przekonują jego twórcy, wynika to z faktu, że polski rynek e-commerce wyróżnia bardzo duża dynamika wzrostu, a zakupy w sklepach i serwisach internetowych realizuje już 48% polskich internautów.
Firma Refunder została uruchomiona w Szwecji w 2013 r. z racji coraz większej popularności e-handlu i trendu smart shoppingu, objawiającego się wyszukiwaniem przez konsumentów okazji podczas robienia zakupów online. Trend ten zawitał także do Polski, i od tego roku Refunder jest również dostępny dla polskich klientów. Do tej pory za zakupy dokonane w internecie wypłacono już ponad 6 milionów złotych zwrotu. Usługa świadczona przez Refunder.pl, daje możliwość zarabiania na zakupach zrobionych online w ponad 500 sklepach takich, jak: Zalando, Douglas, RTV Euro AGD czy Empik. Z Refundera korzysta ponad 150 tysięcy użytkowników, z czego blisko 10 tysięcy to polscy konsumenci.
W odróżnieniu od systemu kuponowego, czy też punktów zbieranych na kartę, usługa „cashback” firmy Refunder.pl, nie ogranicza konsumenta do określonego rodzaju promocji, czy też systemu punktów, ale dokonuje zwrotu gotówki za wszystkie zakupy, dokonane w wyżej wymienionych butikach lub firmach.
To zadziwiające, że ta forma usługi nie jest większym zjawiskiem w Polsce. W Wielkiej Brytanii co dziesiąta osoba jest już włączona w system zwrotu gotówki po dokonanych zakupach. Zaletą tego systemu jest fakt, że konsument może dokonywać zakupów tak, jak to robił dotychczas, otrzymując jednocześnie zwrot gotówki bez żadnych innych zobowiązań, czy pośredników – zaznacza Victor Dahlborg, jeden z założycieli Refunder.
Właściciele sklepów internetowych mogą przyłączyć się do programu Refunder za pomocą sieci afiliacyjnych. Co istotne, dołączenie sklepu do Refundera nie wiąże się z żadnym ryzykiem – Refunder zwraca prowizję, jeśli klient zwróci zamówiony towar.
Warto podkreślić, że osoby kupujące przez Refundera rzadziej dokonują zwrotów towaru – współczynnik ten jest o 50% niższy w porównaniu do średniej wartości zwrotów dla sklepów internetowych. Kupowanie za pośrednictwem Refundera wpływa także na zwiększenie średniej wartości zamówienia o 30-50%. Klienci wiedząc, że otrzymają gotówkę za dokonane zakupy chcą by zwrot ten był jak najwyższy. Dzięki Refunderowi, sklepy mogą także liczyć na większą liczbę powracających klientów, zadowolonych z benefitów płynących z korzystania z Refundera — przekonują twórcy projektu.
Jak działa Refunder?
- By zacząć korzystać z Refundera, wystarczy się zarejestrować używając adresu e-mail lub konta na Facebooku.
- Aby nie przegapić żadnego zwrotu, należy zainstalować wtyczkę, która na poziomie wyszukiwarki wskaże sklepy, które współpracują z Refunderem.
- Za każdy zarejestrowany zakup Refunder otrzymuje prowizję, którą dzieli się 50/50 z członkiem, który dokonał zakupu. Prowizja brutto waha się pomiędzy 1 a 20%.
- Po sfinalizowanej transakcji, pieniądze trafią na nasze konto Refunder, a po zebraniu 45 złotych, możemy je wpłacić na konto bankowe lub na konto PayPal.
Refunder opiera się na systemie „cashback”, czyli nie musimy zbierać kilkudziesięciu naklejek czy pieczątek albo wyszukiwać kuponów zniżkowych. Dzięki Refunderowi, pieniądze wydane na zakupy w sieci automatycznie wracają z powrotem do naszego portfela.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
- Usługi firmy Mewa Textil-Service to szerokie spektrum działań, indywidualne doradztwo i międzynarodowe doświadczeniePo co marnować czas i zasoby na koordynowanie dostaw od wielu usługodawców, jeśli można to robić w sposób bardziej efektywny? ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...
- Shoper osiąga rekordowe wyniki finansowe w 2024 roku: 14,5 mld zł wartości transakcjiShoper, firma zajmująca się rozwiązaniami e-commerce w Polsce, opublikowała szacunkowe wyniki finansowe za 2024 rok, które wskazują na znaczący wzrost ...
- 7,5 mln użytkowników InPost PayUsługa InPost Pay zdobywa uznanie wśród klientów – już 7,5 mln zarejestrowanych użytkowników korzysta z szybszych i łatwiejszych zakupów online, ...
- Płatności odroczone w kinie, u fryzjera i w restauracji – 100 tysięcy użytkowników PayPoPłatności odroczone w kinie, u fryzjera, czy w restauracji? To już możliwe. PayPo rozszerza dostępność swojej wirtualnej karty. Od teraz ...