Reklama kontekstowa w Polsce warta 160 mln zł

Opublikowano: 23 maja 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Adkontekst, sieć reklamy kontekstowej opublikowała raport przedstawiający rynek reklamy kontekstowej w Polsce.

 

Reklama kontekstowa w Polsce warta 160 mln zł 1

Rynek reklamy kontekstowej w 2011 był wart ponad 160 mln zł, co oznacza wzrost o ponad 18% proc. w stosunku do roku poprzedniego i stanowi ponad 25 proc. wydatków przeznaczanych na SEM. Autorzy raportu wskazują również, że aż 85 proc. klientów rozlicza się w modelu CPC.

Jako najpopularniejsze sieci reklamowe wskazano Google Display Network (98% wskazań) oraz Adkontekst (83%). 70% ankietowanych realizuje kampanie także w BusinessClick, a 43% korzysta z oferty SmartContext

Pełną wersję raportu „Reklama kontekstowa 2011” można pobrać ze strony Adkontekst.

Sylwester KozakReklama kontekstowa w Polsce warta 160 mln zł

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.