Reklama kontekstowa w Polsce warta 160 mln zł

Adkontekst, sieć reklamy kontekstowej opublikowała raport przedstawiający rynek reklamy kontekstowej w Polsce.

 

Reklama kontekstowa w Polsce warta 160 mln zł 1

Rynek reklamy kontekstowej w 2011 był wart ponad 160 mln zł, co oznacza wzrost o ponad 18% proc. w stosunku do roku poprzedniego i stanowi ponad 25 proc. wydatków przeznaczanych na SEM. Autorzy raportu wskazują również, że aż 85 proc. klientów rozlicza się w modelu CPC.

Jako najpopularniejsze sieci reklamowe wskazano Google Display Network (98% wskazań) oraz Adkontekst (83%). 70% ankietowanych realizuje kampanie także w BusinessClick, a 43% korzysta z oferty SmartContext

Pełną wersję raportu „Reklama kontekstowa 2011” można pobrać ze strony Adkontekst.

Wpisy promowane

Zobacz ofertę Wpisów promowanych.

Wydarzenia

09.05.2025 PM Showcase Day
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe

Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!

Scroll to Top