Orange Blackberry na washingtonpost.com, slate.com i innych anglojęzycznych serwisach w ramach sieci ORIDIAN.
ARBOmedia Polska przy współpracy z jedną z największych międzynarodowych sieci reklamowych – ORIDIAN, przeprowadziła kampanię dla Orange Blackberry. Pionierskim elementem projektu była emisja reklamy użytkownikom z Polski odwiedzających biznesowe serwisy anglojęzyczne.
Grupę celową dla Orange Blackberry stanowią osoby związane z biznesem. W kampanii wykorzystano więc informacyjne i finansowe serwisy z oferty sieci ORIDIAN, reprezentowanej w Polsce przez ARBOmedia. Wśród nich znalazły się między innymi washingtonpost.com, Slate.com. Także businessnewswatch.com, Invest.com i wiele innych.
Obecność marki reklamodawcy na uznanych międzynarodowych serwisach informacyjnych stanowił dodatkowy element budowania jej wizerunku. W kampanii użyto „nieintruzywnej” formy reklamy – Rectangle 300×250 z capp x3. „Po uruchomieniu Orange Blackberry uważnie śledziliśmy jej przebieg. Dzięki ścisłej współpracy z zespołem ARBOmedia udało nam się stale optymalizować emisję kreacji” – powiedział Gal Ekstein, Dyrektor Sprzedaży na teren Europy i Azji w ORIDAN.
Kampania Orange Blackberry zrealizowana w sieci ORIDIAN to przykład unikatowej na polskim rynku oferty dotyczącej emitowania reklam na zagranicznych witrynach z targetowaniem na polskich internautów. Według danych ORIDIAN liczba użytkowników z Polski, którzy odwiedzają największe anglojęzyczne serwisy, korzystają z oprogramowania p2p oraz międzynarodowych komunikatorów internetowych wynosi 3,2 mln użytkowników. Witryny te stanowią silny potencjał dotąd rzadko wykorzystywany przez polskich reklamodawców.
Dzięki współpracy z ORIDIAN w ofercie ARBOmedia Polska znajduje się kilkadziesiąt anglojęzycznych portali internetowych m. in. o tematyce biznesowej, sportowej, młodzieżowej. Także oprogramowanie umożliwiające na emisje reklam np. FLESHGET, MSN PLUS, czy programy p2p pod submarką CYDOOR – wśród nich KAZAA.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.