Orange Blackberry na washingtonpost.com, slate.com i innych anglojęzycznych serwisach w ramach sieci ORIDIAN.
ARBOmedia Polska przy współpracy z jedną z największych międzynarodowych sieci reklamowych – ORIDIAN, przeprowadziła kampanię dla Orange Blackberry. Pionierskim elementem projektu była emisja reklamy użytkownikom z Polski odwiedzających biznesowe serwisy anglojęzyczne.
Grupę celową dla Orange Blackberry stanowią osoby związane z biznesem. W kampanii wykorzystano więc informacyjne i finansowe serwisy z oferty sieci ORIDIAN, reprezentowanej w Polsce przez ARBOmedia. Wśród nich znalazły się między innymi washingtonpost.com, Slate.com. Także businessnewswatch.com, Invest.com i wiele innych.
Obecność marki reklamodawcy na uznanych międzynarodowych serwisach informacyjnych stanowił dodatkowy element budowania jej wizerunku. W kampanii użyto „nieintruzywnej” formy reklamy – Rectangle 300×250 z capp x3. „Po uruchomieniu Orange Blackberry uważnie śledziliśmy jej przebieg. Dzięki ścisłej współpracy z zespołem ARBOmedia udało nam się stale optymalizować emisję kreacji” – powiedział Gal Ekstein, Dyrektor Sprzedaży na teren Europy i Azji w ORIDAN.
Kampania Orange Blackberry zrealizowana w sieci ORIDIAN to przykład unikatowej na polskim rynku oferty dotyczącej emitowania reklam na zagranicznych witrynach z targetowaniem na polskich internautów. Według danych ORIDIAN liczba użytkowników z Polski, którzy odwiedzają największe anglojęzyczne serwisy, korzystają z oprogramowania p2p oraz międzynarodowych komunikatorów internetowych wynosi 3,2 mln użytkowników. Witryny te stanowią silny potencjał dotąd rzadko wykorzystywany przez polskich reklamodawców.
Dzięki współpracy z ORIDIAN w ofercie ARBOmedia Polska znajduje się kilkadziesiąt anglojęzycznych portali internetowych m. in. o tematyce biznesowej, sportowej, młodzieżowej. Także oprogramowanie umożliwiające na emisje reklam np. FLESHGET, MSN PLUS, czy programy p2p pod submarką CYDOOR – wśród nich KAZAA.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!