Novem realizuje pierwszą kampanię reklamową w telefonach komórkowych. Program partnerski, promujący ubezpieczenia komunikacyjne AVIVA, jest realizowany w urządzeniach mobilnych i rozliczany w modelu płatności tylko za efekt.
Działania reklamowe, przygotowane z myślą o użytkownikach telefonów komórkowych, promują ubezpieczenia komunikacyjne AVIVA. Osoby korzystające z internetu przy pomocy komórek – w przypadku zainteresowania reklamą i po kliknięciu w kreację – zostaną przekierowane do stworzonej przez Novem strony docelowej (tzw. landing page). Strona taka umożliwi właścicielowi aparatu telefonicznego kontakt z konsultantem ubezpieczeniowym, bez konieczności wprowadzenia numeru. Natomiast w przypadku, jeśli użytkownik nie będzie chciał zadzwonić, wystarczy, że zostawi swój numer telefonu. Wtedy to konsultant zadzwoni do niego.
Działania są rozliczane w modelu efektywnościowym. Reklamodawca płaci za każdą prawidłowo wykonaną akcję: telefon od użytkownika zainteresowanego ceną ubezpieczenia, albo też za każdy prawidłowy numer telefonu do oddzwonienia, wprowadzony przez landing page. To pierwsze działania Novem wykorzystujące możliwości urządzeń z mobilnym internetem. Program będzie realizowany między innymi na stronach lajt.onet.pl.
Według danych opublikowanych przez firmę analityczną IDC, w roku 2009 z internetu mobilnego korzystało na świecie 450 mln osób, a do roku 2013 liczba ta ma wzrosnąć dwukrotnie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.