Reklama telewizyjna w Punkcie Sprzedaży – POS TV

Sieć POS TV – telewizji w punkcie sprzedaży, jest nowatorskim i cieszącym się rosnącą popularnością nośnikiem reklamy. System POS TV to jedna z ciekawszych propozycji w ofercie domu sprzedaży mediów ARBOmedia Polska, coraz częściej i coraz chętniej wykorzystywaną przez reklamodawców.

W lipcu tę formę przekazu reklamowego wykorzystała firma Sara Lee Household & Body Care Poland Sp. z o.o. , która wraz z ARBOmedia Polska zrealizowała testową kampanię reklamową w sieci POS TV. Na stacjach benzynowych Shell emitowano spoty promujące odświeżacz powietrza do samochodów Ambi Pur Car. Monitory POS stały się w tym przypadku doskonałym uzupełnieniem kampanii outdoorowej i dobrym sposobem na zaistnienie w świadomości kierowców. Rezultaty akcji promocyjnej będą zmierzone na podstawie paragonów kasowych wydawanych na stacjach benzynowych – w ten sposób zanalizowane zostaną wymierne wyniki kampanii.

http://www.arbomedia.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top