Multimedialna Sieć Sprzedaży AdTotal udostępniła nowy produkt reklamowy – możliwość emisji reklam w aplikacjach mobilnych Wirtualnej Polski. W pierwszej kolejności zaoferowano klientom najpopularniejsze aplikacje portalu: Info WP (Android, iOS); Program TV (Android, iOS); Tech WP ( Android) oraz Repertuar Kin (Android).
Rynek aplikacji mobilnych dynamicznie się rozwija, coraz większą popularnością cieszą się też smartfony, które przestały być produktem luksusowym czy wyłącznie narzędziem biznesowym. – Postanowiliśmy wykorzystać olbrzymi potencjał Wirtualnej Polski i fakt, że systematycznie rośnie liczba osób korzystających z Sieci przez urządzanie przenośne. – mówi Robert Wielgo, Z-ca Dyrektora Pionu ds. Rozwoju Oferty Reklamowej – WP udostępnia w tej chwili największą liczbę aplikacji natywnych spośród wydawców internetowych, odnotowujemy też najwięcej odsłon mobilnych wśród portali (Megapanel PBI/Gemius, wrzesień 2011) . Obszar mobile jest dla nas strategiczny, także w sferze reklamy, stąd nieustanne wzbogacanie naszej reklamowej oferty mobilnej oraz wprowadzenie możliwości emisji bannera
w najpopularniejszych aplikacjach WP.
Miesięczna emisja bannera 320x50px jest w stanie wygenerować zasięg nie mniejszy niż 51 000 UU i ponad 6 milionów akcji. Co istotne, banner reklamowy może przekierowywać zarówno do Android Marketu czy AppStore (w przypadku, gdy klient decyduje się na promocję własnej aplikacji), jak też na mobilny landing page kampanii, przygotowanie którego – w zależności od potrzeb i oczekiwań klienta – leży po stronie AdTotal. Sieć oferuje także opracowanie strategii kampanii reklamowej i przygotowanie kreacji.
AdTotal rozbudowuje swoją ofertę o witryny dedykowane urządzeniom przenośnym (m.in.: mini.wp.pl, m.orange.pl, wap.playmobile.pl, nokia.mobile, m.telepolis.pl, m.idg.pl, m.pdaclub.pl), tworzy także, na zlecenie klientów, strony mobilne dedykowane kampaniom. Adserwer WP pozwala na precyzyjne targetowanie reklamy, m.in. na modele telefonów, producentów telefonów, czy system operacyjny.
Jednym ze sposobów targetowania reklamy jest capping. W kampaniach desktopowych to standard, z którym doskonale radzi sobie cały rynek i to od kilku ładnych lat. – Inaczej ma się rzecz w przypadku podmiotów mobile, którym capping nastręcza sporych trudności – dodaje Marek Rolf, Kierownik Działu Sprzedaży dla Sieci Reklamowej AdTotal – Nie jest tak jednak, jeśli chodzi o AdTotal. Capping stosowany w realizowanych przez nas kampaniach mobilnych stanowi wyróżnik naszej oferty, którym możemy się pochwalić i który chwalą także nasi klienci.
Wpisy promowane
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
- Style przywództwa a zarządzanie zmianą w organizacjiZarządzanie zmianą w organizacji to proces, który wymaga nie tylko odpowiedniej strategii i narzędzi, ale także właściwego przywództwa. Różnorodne metody ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.