Interactions wprowadza na rynek polski nowy format reklamy wyświetlanej jako zamiennik popularnych kodów CAPTCHA, zabezpieczających witryny przez spamem w komentarzach i formularzach.
Type-in, czyli reklama przepisaniowa, wykorzystuje mechanizm CAPTCHA, ale nie powiela jego wad. Zamiast ciągu liter wyświetlana jest reklama, a internauta proszony jest o przepisanie prezentowanego hasła reklamowego. Ta forma reklamy wyróżnia się bardzo wysoką efektywnością zarówno w zakresie zapamiętania przekazu, jak i reakcji odbiorcy.
Po wielu miesiącach realizacji kampanii testowych i pilotażowych, możemy pokazać produkt w wersji finalnej i w pełni funkcjonalnej – powiedział Paweł Milcarz, partner zarządzający Interactions.
Mechanizm Type-in został wprowadzony na rynek przez amerykańską firmę Solve Media Inc., która jest jednocześnie globalnym operatorem tej technologii. Natomiast w Polsce i w krajach Europy Środkowo-Wschodniej wyłączność na jej obsługę ma międzynarodowa sieć reklamy online Interactions.
Według szacunków firmy Solve Media, liczba akcji w których użyty jest mechanizm CAPTCHA sięga ok. 280 mln dziennie, a w Polsce wynosi ok. 70 mln miesięcznie. Jak przekonuje, reakcja odbiorcy na reklamę przepisaniową jest średnio 660 razy większa niż w przypadku klasycznej reklamy display (źródło: na podstawie danych ComScore, średnia dla kampanii zrealizowanych w Polsce w okresie 10.2012 – 05.2013).
Reklama przepisaniowa Type-in dostępna jest w trzech formatach:
- statycznym – nieruchomy obraz z hasłem do przepisania;
- animowanym – prosta animacja z hasłem do przepisania;
- wideo – dowolny materiał wideo (max. do 30 sek.) z hasłem do przepisania.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.