Reklama w kodach CAPTCHA? Interactions prezentuje Type-in

Interactions wprowadza na rynek polski nowy format reklamy wyświetlanej jako zamiennik popularnych kodów CAPTCHA, zabezpieczających witryny przez spamem w komentarzach i formularzach.

Type-in, czyli reklama przepisaniowa, wykorzystuje mechanizm CAPTCHA, ale nie powiela jego wad. Zamiast ciągu liter wyświetlana jest reklama, a internauta proszony jest o przepisanie prezentowanego hasła reklamowego. Ta forma reklamy wyróżnia się bardzo wysoką efektywnością zarówno w zakresie zapamiętania przekazu, jak i reakcji odbiorcy.

wilkinson_ryanair

Po wielu miesiącach realizacji kampanii testowych i pilotażowych, możemy pokazać produkt w wersji finalnej i w pełni funkcjonalnej – powiedział Paweł Milcarz, partner zarządzający Interactions.

Mechanizm Type-in został wprowadzony na rynek przez amerykańską firmę Solve Media Inc., która jest jednocześnie globalnym operatorem tej technologii. Natomiast w Polsce i w krajach Europy Środkowo-Wschodniej wyłączność na jej obsługę ma międzynarodowa sieć reklamy online Interactions.

Według szacunków firmy Solve Media, liczba akcji w których użyty jest mechanizm CAPTCHA sięga ok. 280 mln dziennie, a w Polsce wynosi ok. 70 mln miesięcznie. Jak przekonuje, reakcja odbiorcy na reklamę przepisaniową jest średnio 660 razy większa niż w przypadku klasycznej reklamy display (źródło: na podstawie danych ComScore, średnia dla kampanii zrealizowanych w Polsce w okresie 10.2012 – 05.2013).

Reklama przepisaniowa Type-in dostępna jest w trzech formatach:

  • statycznym – nieruchomy obraz z hasłem do przepisania;
  • animowanym – prosta animacja z hasłem do przepisania;
  • wideo – dowolny materiał wideo (max. do 30 sek.) z hasłem do przepisania.

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry