Reklama w kodach CAPTCHA? Interactions prezentuje Type-in

Interactions wprowadza na rynek polski nowy format reklamy wyświetlanej jako zamiennik popularnych kodów CAPTCHA, zabezpieczających witryny przez spamem w komentarzach i formularzach.

Type-in, czyli reklama przepisaniowa, wykorzystuje mechanizm CAPTCHA, ale nie powiela jego wad. Zamiast ciągu liter wyświetlana jest reklama, a internauta proszony jest o przepisanie prezentowanego hasła reklamowego. Ta forma reklamy wyróżnia się bardzo wysoką efektywnością zarówno w zakresie zapamiętania przekazu, jak i reakcji odbiorcy.

wilkinson_ryanair

Po wielu miesiącach realizacji kampanii testowych i pilotażowych, możemy pokazać produkt w wersji finalnej i w pełni funkcjonalnej – powiedział Paweł Milcarz, partner zarządzający Interactions.

Mechanizm Type-in został wprowadzony na rynek przez amerykańską firmę Solve Media Inc., która jest jednocześnie globalnym operatorem tej technologii. Natomiast w Polsce i w krajach Europy Środkowo-Wschodniej wyłączność na jej obsługę ma międzynarodowa sieć reklamy online Interactions.

Według szacunków firmy Solve Media, liczba akcji w których użyty jest mechanizm CAPTCHA sięga ok. 280 mln dziennie, a w Polsce wynosi ok. 70 mln miesięcznie. Jak przekonuje, reakcja odbiorcy na reklamę przepisaniową jest średnio 660 razy większa niż w przypadku klasycznej reklamy display (źródło: na podstawie danych ComScore, średnia dla kampanii zrealizowanych w Polsce w okresie 10.2012 – 05.2013).

Reklama przepisaniowa Type-in dostępna jest w trzech formatach:

  • statycznym – nieruchomy obraz z hasłem do przepisania;
  • animowanym – prosta animacja z hasłem do przepisania;
  • wideo – dowolny materiał wideo (max. do 30 sek.) z hasłem do przepisania.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top