IMAGIS, producent map cyfrowych oraz oprogramowania do nawigacji GPS, wprowadza do oferty możliwość zamieszczania reklam w swoim produkcie – nawigacji MapaMap.
MapaMap to popularne oprogramowanie do nawigacji, które można spotkać w kilkunastu różnych markach urządzeń GPS. Pomysł na zamieszczenie reklam w nawigacji MapaMap wypłynął od agencji reklamowych, które dostrzegły w niej ciekawe medium za pomocą, którego można precyzyjnie dotrzeć do kierowców i podróżnych.
„Nawigacja GPS to między innymi ekran, o przekątnej 4, 5, 7 czy nawet 9”, który towarzyszy nam w podróży. Naturalnym etapem rozwoju tego produktu jako urządzenia multimedialnego jest wprowadzenie do niego coraz większej liczby, użytecznych w podróży informacji, w tym również reklam” – twierdzi Łukasz Brzostek, Kierownik Działu Marketingu firmy IMAGIS. „Dołożymy oczywiście wszelkich starań, aby treści reklamowe pojawiające się w naszej nawigacji, nie tylko nie przeszkadzały w korzystaniu z funkcji nawigacyjnych, ale rozszerzały zakres informacji dla kierowcy. Będziemy także dbali, by dotyczyły one produktów i usług użytecznych dla kierowców i współpasażerów. Mamy nadzieję, że wzbogacą one, szeroki już dziś zakres informacji, jakich dostarcza MapaMap” – dodaje Brzostek.
Projekt wprowadzenia reklam do nawigacji dopiero startuje. Partnerem IMAGIS w tym przedsięwzięciu będzie między innymi wrocławska firma TRO MEDIA, specjalizująca się w zarządzaniu powierzchnia reklamową, z którą nawiązana została trwała współpraca. Podobną współpracę, od początku 2010 roku nawiązana została z serwisem internetowym eholiday.pl, który już wprowadził możliwość reklamowania obiektów noclegowych – hoteli, pensjonatów i kwater – w systemie nawigacji MapaMap.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.