Platforma komunikacyjna REDlink przedstawiła narzędzie powstałe z myślą m.in. o politykach startujących w najbliższych wyborach samorządowych. Obok możliwości wynajmu baz danych potencjalnych wyborców, jest to REDvoice – spersonalizowane kampanie głosowe kierowane na telefony stacjonarnie oraz komórkowe z komunikatem reklamującym danego kandydata, nagranym przez lektora lub samego zainteresowanego.
Taka wiadomość może posłużyć jako przypomnienie o zbliżających się wyborach czy poinformować o spotkaniu wyborczym. Może także hasłowo nawiązywać do najważniejszych punktów programu wyborczego, informować o kolejnych krokach podejmowanych przez kandydata lub planach na najbliższy czas.
Po odsłuchaniu wiadomości głosowej odbiorca ma możliwość połączenia się np. z biurem czy sztabem wyborczym na koszt nadawcy wiadomości. Z kolei raport formułowany tuż po wysyłce kampanii pozwala zmierzyć jej skuteczność (ile osób podniosło słuchawkę i odsłuchało wiadomość w całości lub częściowo, do których kontaktów wiadomość nie dotarła ze względu na zajętą linię lub nieczynny telefon).
Jak mówi Tomasz Pakulski, specjalista ds. marketingu sieciowego z REDlink: – Kampanie wyborcze realizowane w oparciu o sieć spotykają się z uznaniem wyborców ze względu za swój unikalny, świeży, a przede wszystkim nienachalny charakter. Co najważniejsze, swój budżet i siły kandydat skupia na dokładnie wyselekcjonowanych grupach wyborczych, co tak naprawdę pozwala na jeszcze mocniejsze uderzenie niż w przypadku tradycyjnego przekazu masowego.
Plusem e-kampanii jest też szybkość dotarcia do wyborców – to niezwykle istotne, szczególnie że do wyborów samorządowych zostało już niewiele czasu. Tym samym nie należy zapominać, że największy skutek odnoszą te działania, które prowadzone są bezpośrednio przed ciszą wyborczą. Dzieje się tak dlatego, że wiele osób nie ma ugruntowanych poglądów politycznych, a o swoim wyborze decyduje pod wpływem najświeższych wiadomości. Dlatego kampanię reklamową z wykorzystaniem wiadomości głosowych można przeprowadzić od razu lub zaplanować na konkretny dzień – np. ostatnie chwile przed ciszą wyborczą.
Przykład reklamy wyborczej odsłuchać można wpisując dowolny numer telefonu na stronie http://avatar.redlink.pl/demo_lektor/index.php.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.