Grono.net i sieć reklamowa Adkontekst rozpoczęły współpracę w zakresie emisji reklam na serwisie. Od sierpnia reklamodawcy Adkontekst otrzymali możliwość promowania swoich produktów i usług w jednym z serwisów społecznościowych w Polsce. Współpraca Adkontekst z Gronem zakłada dokładną analizę zainteresowań użytkowników oraz prowadzonych przez nich dyskusji, w celu dopasowywania reklam do preferencji odbiorców. Dzięki temu reklamodawca otrzymuje gwarancję efektywnego targetowania jego przekazu.
Rozwój sieci społecznościowych sprawia, że dostawcy reklamy kontekstowej pracują nad nowymi, niestandardowymi formami reklamowymi, które pozwolą dotrzeć do tak wymagającej grupy docelowej, jaką stanowią użytkownicy tego typu serwisów. Jak najdokładniejsze dopasowanie przekazu reklamowego do ich potrzeb to duże wyzwanie technologiczne, które wymaga doświadczenia w obszarze reklamy kontekstowej. – powiedział Łukasz Ciechanek, Kierownik ds. Rozwoju Sieci Wydawców Adkontekst.
Reklamy będą emitowane zarówno w postaci klasycznych boksów kontekstowo dobieranych do tematyki gron (dyskusji prowadzonych na serwisie) oraz w postaci Adkontekst Intertext, czyli reklamy kontekstowej emitowanej w treści artykułów lub postów na gronach dyskusyjnych w momencie najechania kursora na wyróżnione w tekście słowo. Intertext będzie emitowany jako tekst, lub jako tekst połączony z grafiką (Intertext Exclusive). Kolorystykę reklam zintegrowano z layoutem skórek (motywów kolorystycznych), które wybierają użytkownicy serwisu zgodnie z własnymi preferencjami. Jednocześnie wdrożony algorytm pozwala na dopasowywanie reklam bez konieczności gromadzenia prywatnych danych użytkowników.
Nowe reklamy wprowadzone na naszym portalu będą dobrze wkomponowane w serwis, ciekawe, odpowiednio dopasowane tematycznie, a co najważniejsze mniej inwazyjne dla wszystkich użytkowników. Docelowo, chcemy całkowicie zrezygnować z wjeżdżających na stronę reklam, które mogą jedynie rozdrażniać potencjalnych odbiorców. – dodaje Wojtek Sobczuk, współtwórca Grono.net.
Obie strony pracują obecnie nad wdrożeniem nowych, niestandardowych form i rozwiązań, które mają zwiększyć skuteczność przekazu i pozwolą na komunikację reklamodawców z użytkownikami Grono.net.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.