Grono.net i sieć reklamowa Adkontekst rozpoczęły współpracę w zakresie emisji reklam na serwisie. Od sierpnia reklamodawcy Adkontekst otrzymali możliwość promowania swoich produktów i usług w jednym z serwisów społecznościowych w Polsce. Współpraca Adkontekst z Gronem zakłada dokładną analizę zainteresowań użytkowników oraz prowadzonych przez nich dyskusji, w celu dopasowywania reklam do preferencji odbiorców. Dzięki temu reklamodawca otrzymuje gwarancję efektywnego targetowania jego przekazu.
Rozwój sieci społecznościowych sprawia, że dostawcy reklamy kontekstowej pracują nad nowymi, niestandardowymi formami reklamowymi, które pozwolą dotrzeć do tak wymagającej grupy docelowej, jaką stanowią użytkownicy tego typu serwisów. Jak najdokładniejsze dopasowanie przekazu reklamowego do ich potrzeb to duże wyzwanie technologiczne, które wymaga doświadczenia w obszarze reklamy kontekstowej. – powiedział Łukasz Ciechanek, Kierownik ds. Rozwoju Sieci Wydawców Adkontekst.
Reklamy będą emitowane zarówno w postaci klasycznych boksów kontekstowo dobieranych do tematyki gron (dyskusji prowadzonych na serwisie) oraz w postaci Adkontekst Intertext, czyli reklamy kontekstowej emitowanej w treści artykułów lub postów na gronach dyskusyjnych w momencie najechania kursora na wyróżnione w tekście słowo. Intertext będzie emitowany jako tekst, lub jako tekst połączony z grafiką (Intertext Exclusive). Kolorystykę reklam zintegrowano z layoutem skórek (motywów kolorystycznych), które wybierają użytkownicy serwisu zgodnie z własnymi preferencjami. Jednocześnie wdrożony algorytm pozwala na dopasowywanie reklam bez konieczności gromadzenia prywatnych danych użytkowników.
Nowe reklamy wprowadzone na naszym portalu będą dobrze wkomponowane w serwis, ciekawe, odpowiednio dopasowane tematycznie, a co najważniejsze mniej inwazyjne dla wszystkich użytkowników. Docelowo, chcemy całkowicie zrezygnować z wjeżdżających na stronę reklam, które mogą jedynie rozdrażniać potencjalnych odbiorców. – dodaje Wojtek Sobczuk, współtwórca Grono.net.
Obie strony pracują obecnie nad wdrożeniem nowych, niestandardowych form i rozwiązań, które mają zwiększyć skuteczność przekazu i pozwolą na komunikację reklamodawców z użytkownikami Grono.net.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.