45 tysięcy użytkowników gra już w trzeciej edycji „Piłkarzyków” – internetowego menedżera piłkarskiego w portalu Gazeta.pl. Po dwóch tygodniach od uruchomienia gry, padł rekord liczby uczestników z całej poprzedniej edycji „Piłkarzyków” (wzięło w niej udział 44 tysiące graczy). Wśród graczy w „Piłkarzyki” najwięcej jest na razie kibiców Wisły Kraków (do ligi klubowej właśnie tej drużyny zapisało się najwięcej graczy – 5500).
Najczęściej kupowanymi zawodnikami są: Kalu Uche – 17 460 transakcji, Marcin Kuźba – 16 171 transakcji i Maciej Żurawski – 15 162 transakcji. Najczęściej sprzedawani zawodnicy to: Maciej Żurawski 1448 transakcji, Grzegorz Rasiak 984 transakcji i Marcin Baszczyński 927 transakcji.
– Od początku swej historii portal Gazeta.pl bardzo stawiał na sport i związane z nim gry fantasy. Staliśmy się centrum tego typu serwisów w polskim internecie: tylko w tej chwili prowadzimy równolegle trzy tego typu zabawy – znakomity wynik „Piłkarzyków” potwierdził, że jest to okręt flagowy naszych gier. Cieszy nas także dobre przyjęcie przez użytkowników specjalnej płatnej wersji gry o nazwie Piłkarzyki Plus. Warto podkreślić, że korzystamy ze znakomitych statystyk przygotowywanych na stadionach przez dziennikarzy w oddziałach Gazety Wyborczej. Bez ich pracy nie byłoby „Piłkarzyków”. – mówi Jarosław Śliżewski, zastępca kierownika redakcji Portalu Gazeta.pl.
„Piłkarzyki” to gra, w której każdy uczestnik za 28 mln złotych może zbudować zespół marzeń, składający się z najlepszych zawodników polskiej ligi. Zadaniem gracza jest założenie drużyny, kupienie 18 piłkarzy i wystawianie do każdej kolejki optymalnego składu. Właśnie ten skład zdobywa punkty dla drużyny w „Piłkarzykach”.
Punkty zależą od rzeczywistych dokonań piłkarzy, którzy grają w rundzie wiosennej polskiej ligi. Punktacja jest ustalana na podstawie zaawansowanych statystyk gromadzonych przez dziennikarzy Gazety Wyborczej. Wygrywa gracz, którego drużyna zdobędzie w całym najwięcej punktów przez całą ligową wiosnę.
Nagrodą dla najlepszego prezesa klubu w „Piłkarzykach” jest skuter Gilera DNA 50.
Patronami medialnymi „Piłkarzyków” są: Radio Eska i magazyn CKM
http://www.gazeta.pl/pilkarzyki
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.