Mistrzostwa Euro 2012 dobiegły końca, pora więc na podsumowania. Serwis Twitter ogłosił, że został pobity rekord tweetów związanych ze sportem.
Wczoraj, 1 lipca, zakończyły się organizowane w Polsce i na Ukrainie Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. Zwycięzcami Euro 2012 okazali się Hiszpanie, po wygranym 4:0 meczu z Włochami. Utrzymali swój tytuł mistrza Europy.
Właśnie w czasie meczu finałowego Euro 2012 pobity został rekord tweetów związanych ze sportem. Wcześniejszy należał do meczu Barcelona – Chelsea. Zalogowani użytkownicy serwisu Twitter dodawali 15,358 tweetów na sekundę w szczytowej fazie spotkania piłkarskiego. W ciągu całego turnieju z usługi mikroblogowania dostępnej na Twitterze skorzystano 16,5 mln razy. Fani piłki nożnej oraz sami sportowcy dzielili się w serwisie swoimi przemyśleniami, prowadzili dyskusje i typowali zwycięzców.
Najwięcej tweetów dodawano podczas meczu otwarcia, dwóch spotkań półfinałowych i w trakcie samego finału.
Na pobicie rekordu tweetów dodawanych w związku z wydarzeniem sportowym wpływ miał fakt, że dziennikarze prowadzili w serwisie swoje dedykowane konta. Na przykład, telewizja BBC stworzyła własny profil dotyczący Euro 2012, na którym wypowiadali się korespondenci piłkarscy.
Piłkarze drużyn narodowych biorących udział w Mistrzostwach Europy w piłce nożnej korzystali z Twittera, aby podzielić się swoimi spostrzeżeniami, odpowiedzieć fanom, czy też opublikować oficjalny komentarz. Andres Iniesta już po meczu finałowym z Włochami świętował w serwisie Twitter zwycięstwo swojej drużyny.
Na Twitterze przed rozpoczęciem turnieju Euro 2012 został uruchomiony dedykowany profil mistrzostw, w postaci mikrowitryny.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.