Sprzedaż usług internetowych home.pl w pierwszym kwartale 2005 r. wyniosła 3,07 mln zł i była o ponad 48 proc. wyższa niż rok wcześniej. Na wzrost wpłynęła dynamicznie rosnąca sprzedaż serwerów wirtualnych (Business Server, Business Server PRO) oraz domen internetowych. W styczniu 2005 r. miesięczna wartość sprzedaży przekroczyła po raz pierwszy w historii spółki milion złotych.
Kwartalny zysk brutto spółki wyniósł 0,8 mln zł (spadek o 20 proc.). Na jego wysokość wpłynęły wysokie, jednorazowe wydatki inwestycyjne home.pl tj. zmiana siedziby spółki, uruchomienie centrum danych w Szczecinie oraz rozbudowa infrastruktury telekomunikacyjnej.
– Zamierzamy utrzymać wysokie tempo wzrostu sprzedaży w drugim kwartale i znacznie poprawić wynik brutto. W najbliższych dniach rozszerzymy ofertę o nową linię produktów – serwery dedykowane. Wchodzimy w nowy segment rynku i chcemy odegrać na nim jedną z głównych ról. Nasza oferta będzie agresywna cenowo – mówi Piotr Kapcio, dyrektor marketingu home.pl
Na koniec pierwszego kwartału home.pl obsługiwał ponad 11 tys. serwerów wirtualnych oraz 130 tys. kont poczty elektronicznej. Serwery home.pl obsługiwały ponad 25 tys. polskich domen internetowych.
Wartość sprzedaży usług home.pl w 2004 r. wyniosła 9,85 mln zł a zysk brutto 3,20 mln zł (wzrost odpowiednio o 48 i 18 proc.).
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.