Polkomtel S.A. promuje w internecie świąteczną ofertę MixPlusa za pomocą postaci wesołego Renifera.
W świątecznych działaniach promocyjnych dla MixPlusa zastosowane zostały formy reklamowe wykorzystujące kreację, której głównym bohaterem jest zabawny rysunkowy Renifer z dużym czerwonym nosem, z zawieszonym na szyi telefonem komórkowym (jednym z objętych promocją w MixPlusie: Motorolą V3 Edge oraz Nokią 5200).
Prócz typowych działań reklamowych zaplanowane zostały również niestandardowe sposoby obecności online – MixPlusowy Renifer pojawił się jako uczestnik dyskusji w serwisach społecznościowych (np. MojaGeneracja.pl) oraz plotkarskich (m.in. Kozaczek.pl). Renifer rozmawia z innymi użytkownikami serwisów, komentuje bieżące plotki dotyczące gwiazd, opisuje swoje perypetie, wyraża sądy na temat świąt, pomaga w wybraniu prezentów dla bliskich i przyjaciół, podpowiada świąteczne przepisy. Mimo, że jest postacią ściśle związaną z promowanym MixPlusem, jest przyjmowany bardzo pozytywnie, zdobył już swoich wielbicieli i internetowych znajomych.
„Postacie wirtualne mają niezwykłą siłę oddziaływania emocjonalnego, zwłaszcza, jeśli marketer na siłę nie stara się uwiarygodnić ich istnienia w prawdziwym świecie. Wystarczy, aby zestaw cech osobowych pozwalał internautom na śmiałe interakcje, dyskusje, szczere wypowiedzi wobec postaci, ale również sieci Plus. W naszym przypadku Renifer okazuje się być lekko zdystansowanym do świata osobnikiem, z inteligentnym poczuciem humoru, a jednocześnie zdecydowanie wrażliwym na rzeczywistość w okresie świąt. Zauważa podobne rzeczy, co internauci i podejmuje z nimi polemikę. Tak budowany komunikat daje zdecydowanie dobre wyniki w obszarze „zaprzyjaźniania” się z internautami.” – mówi Tomasz Broda, Kierownik Komunikacji w Internecie, Polkomtel.
Elementem „społecznościowych” działań MixPlusowego Renifera jest również prowadzony przez niego blog dostępny w identycznej formie w serwisie MojaGeneracja.pl (http://www.mojageneracja.pl/8168475/) oraz na platformie bloog.pl (http://blogrenifera.bloog.pl/). Pamiętnik w serwisie bloog.pl powstał w oparciu o layouty i rozwiązania techniczne udostępniane dla wszystkich użytkowników. Codzienne wpisy blogowe Renifera dotyczą świątecznych przygód i przemyśleń głównego bohatera (nierzadko bardzo uszczypliwych i krytycznych wobec „świątecznej histerii”), najlepszych przepisów świątecznych, pomysłów na idealne gwiazdkowe podarunki, prezentowane są też zabawne absurdalne komiksowe przygody Renifera. Na blogu planowany jest również konkurs, w którym nagrodą będą koszulki z nadrukiem komiksowych przygód MixPlusowego Renifera.
Kampanię internetową dla MixPlusa na zlecenie Polkomtel S.A. zaplanował dom mediowy Universal McCann. Agencja interaktywna MRM Wordlwide, oprócz kampanii on-line, przygotowała także strategię niestandardowego wykorzystania postaci Renifera w internecie (między innymi cykl komiksów). Za projekt i realizację działań MixPlusowego Renifera w serwisach społecznościowych i plotkarskich oraz prowadzenie blogów odpowiedzialna jest agencja 121PR.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.