Crowley Data Poland, operator telekomunikacyjny, dostawca rozwiązań transmisji danych i głosu, reorganizuje wewnętrzne struktury spółki. Rozpoczęta w listopadzie rozbudowa departamentu sprzedaży oraz przekształcenia w dziale marketingu są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na usługi teleinformatyczne ze strony odbiorców rozwiązań Crowley – przedsiębiorstw z sektora MSP, instytucji publicznych oraz jednostek samorządu terytorialnego.
Przedefiniowana strategia Crowley zakłada rozwój struktur odpowiedzialnych bezpośrednio za sprzedaż i obsługę klientów. W związku z tym, w departamencie sprzedaży wyodrębniono jednostki specjalizujące się w indywidualnej obsłudze odbiorców z poszczególnych sektorów rynku. Dodatkowo, rozdzielono zadania prowadzone przez departament marketingu między nowe piony biznesowe, co ma służyć pogłębieniu specjalizacji Crowley. Także dotychczasowa formuła Biura Obsługi Abonenta została rozbudowana, a do zespołu dołączyli specjaliści odpowiedzialni za usługi wsparcia technicznego. W Biurze jest instalowany także zaawansowany system informatyczny Call Center ułatwiający bezpośredni kontakt Klientów z operatorem. Modyfikacja struktur marketingu oraz Biura Obsługi Abonenta została zaprojektowana i wdrożona przez Jacka Kotura, który po zakończeniu kontraktu planuje odejść z Crowley Data Poland.
'Wprowadzenie zmian na poziomie zarówno strategicznym, jak i operacyjnym w Crowley Data Poland było wynikiem dogłębnych badań i obserwacji rynku prowadzonych przez dyrektora Jacka Kotura. Przez ostatnie lata jego wiedza i doświadczenie, a także zaangażowanie i kreatywność przyczyniły się do obecnej silnej pozycji rynkowej Crowley. Zadanie, jakie powierzyłem p. Koturowi trzy lata temu nie było łatwym wyzwaniem, tym bardziej doceniamy jego pozytywne efekty’ – komentuje Jarosław Roszkowski, dyrektor generalny Crowley Data Poland.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.