Research.NK – nowa marka badawcza NK

Opublikowano: 6 lutego 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

NK powołała własną markę badawczą Research.NK, będzie ona dostarczać informacji o opiniach, gustach i oczekiwaniach polskich konsumentów.

Portal wprowadził ofertę badawczą już w 2010 roku, od tego czasu rozwijał dział badań i oferował partnerom możliwość przeprowadzania badań marketingowych w oparciu o potencjał serwisu. Rozwój zespołu zajmującego się badaniami doprowadził do powstania osobnej marki – Research.NK.
Research.NK - nowa marka badawcza NK  1
Zespół budowaliśmy w oparciu o kompetencje badawcze oraz społecznościowy know-how. Znajdują się w nim zarówno informatycy, jak i badacze oraz analitycy. Dziś z pełną odpowiedzialnością mogę powiedzieć że mamy kompetentny i doświadczony zespół mogący realizować potrzeby badawcze klientów. – wyjaśnia Krzysztof Sobieszek, Pełnomocnik Zarządu NK ds. Badań.

Rozwiązania badawcze zespołu Research.NK dzielą się na trzy kategorie. Badania Grup Celowych (m.in. sondaż Overnight.NK czy też badania wąskich grup). Rozwiązania te wesprą marketerów na wstępnym etapie prac z marką, np. przy budowaniu strategii. Badania Wspierające Komunikację (m. in. CopyTest.nk oraz ContentGenerator.nk) pomogą zoptymalizować komunikację marketingową nawet – jak zapewnia NK – w przededniu realizacji kampanii reklamowej. Przykładowo, ContentGenerator pozwala podnieść poziom zaangażowania odbiorców kampanii poprzez udostępnianie wyników badań jako materiału do komentowania, kontestowania i przekazywania znajomym. Trzecią kategorią rozwiązań oferowanych przez Research NK są Badania Efektywności Komunikacji (m. in. MainPageEffect.nk czy ROSeffect.nk), narzędzia do kontroli i ewaluacji kampanii reklamowej.

Usługami najczęściej wykorzystywanymi przez aktualnych klientów są: badania ankietowe CAWI, badania ankietowe na próbach reprezentatywnych dla całości lub części polskich internautów, badania jakościowe – grupowe (Moderowane Społeczności Badawcze) oraz indywidualne (Wywiady Indywidualne Online).

Hanna LaskowskaResearch.NK – nowa marka badawcza NK

Podziel się!

O autorze

hania