Czas i miejsce: 22 lipca 2010, Courtyard by Marriott, Warszawa
Zapraszamy serdeczne na trzecią edycję konferencji poświęconej aktualnym perspektywom i trendom w sieciowym handlu detalicznym w Polsce.
Udział w konferencji jest bezpłatny, jednakże warunkiem uczestnictwa jest dokonanie uprzedniej rejestracji. Formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: http://gigacon.org/retail
Tematy konferencji:
- Zastosowanie nowych systemów IT w celach integracyjnych, Prezes Waldemar Nowakowski (Polska Izba Handlu)
- Sklep – autonomiczna jednostka w centralnie zarządzanej sieci. Korzyści z zastosowania nowoczesnych rozwiązań IT na przykładzie wdrożenia systemu Asseco SAFO Retail, Mariusz Szalast (Asseco Business Solutions)
- Nieuczciwe praktyki rynkowe w handlu detalicznym, Tomasz Bil (Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych)
- Wsparcie biznesu ze strony IT w dobie kryzysu ekonomicznego, Roman Matuszewski (Head of IT Department, Carrefour Polska)
- Rozwiązania wspierające zarządzanie i optymalizacje asortymentu i przestrzeni sprzedażowej (Category management), Izabela Broma (Sales Manager Cache-Cache, Beaumanoir Poland )
- i inne
Konferencja skierowana jest do:
- szefów sprzedaży, produkcji i dystrybucji,
- dyrektorów departamentów informatyki
- dyrektorów ds rozwoju
- osób odpowiedzialnych za projektowanie i wdrożenie systemów informatycznych
- szefów i przedstawicieli firm dostawczych, producentów, dystrybutorów i detalistów
Kontakt:
Karina Strojek
[email protected]
tel. 22 427 36 73
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.