Retail GigaCon

Opublikowano: 3 lipca 2010. Kategoria: Patronaty. Tagi:

Czas i miejsce: 22 lipca 2010, Courtyard by Marriott, Warszawa

Zapraszamy serdeczne na trzecią edycję konferencji poświęconej aktualnym perspektywom i trendom w sieciowym handlu detalicznym w Polsce.

Udział w konferencji jest bezpłatny, jednakże warunkiem uczestnictwa jest dokonanie uprzedniej rejestracji. Formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: http://gigacon.org/retail

Tematy konferencji:

  • Zastosowanie nowych systemów IT w celach integracyjnych, Prezes Waldemar Nowakowski (Polska Izba Handlu)
  • Sklep – autonomiczna jednostka w centralnie zarządzanej sieci. Korzyści z zastosowania nowoczesnych rozwiązań IT na przykładzie wdrożenia systemu Asseco SAFO Retail, Mariusz Szalast (Asseco Business Solutions)
  • Nieuczciwe praktyki rynkowe w handlu detalicznym, Tomasz Bil (Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych)
  • Wsparcie biznesu ze strony IT w dobie kryzysu ekonomicznego, Roman Matuszewski (Head of IT Department, Carrefour Polska)
  • Rozwiązania wspierające zarządzanie i optymalizacje asortymentu i przestrzeni sprzedażowej (Category management), Izabela Broma (Sales Manager Cache-Cache, Beaumanoir Poland )
  • i inne

Konferencja skierowana jest do:

  • szefów sprzedaży, produkcji i dystrybucji,
  • dyrektorów departamentów informatyki
  • dyrektorów ds rozwoju
  • osób odpowiedzialnych za projektowanie i wdrożenie systemów informatycznych
  • szefów i przedstawicieli firm dostawczych, producentów, dystrybutorów i detalistów

Kontakt:

Karina Strojek
karina.strojek@software.com.pl
tel. 22 427 36 73

Dawid ZarazińskiRetail GigaCon

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.