Sieć reklamy kontekstowej BusinessClick wprowadziła do swojej oferty retargetowanie, dzięki usłudze przekaz reklamowy ma precyzyjniej dotrzeć do odbiorcy kampanii.
BusinessClick dzięki retargetowaniu ma w sposób bardziej efektywny osiągnąć założony cel kampanii. Użytkownik będzie widział reklamy dostosowane do jego wcześniejszej reakcji na wyświetlaną kampanię. Od jego postępowania w sieci będzie zależeć czy będzie widział kolejne reklamy czy nie.
Działanie nowego produktu najlepiej obrazuje przykład kampanii z jego wykorzystaniem, podawany przez dyrektora zarządzającego sieci BusinessClick. Retargetowanie zastosowane w kampanii motoryzacyjnej, której celem jest umówienie jazdy próbnej z potencjalnym klientem, wygląda następująco: na początku użytkownik widzi reklamę – przykładowo – „Przetestuj nasze samochody”. Jeżeli przy pierwszym kontakcie z komunikatem użytkownik kliknie w reklamę, znajdzie się na stronie docelowej i zapiszę się na jazdę próbną – nie zobaczy już kolejnych emisji w ramach tej kampanii. Natomiast jeśli użytkownik ograniczył się jedynie do przejścia na stronę docelową, ale nie dokonał rezerwacji jazdy – dzięki retargetowaniu reklama dotrze do niego ponownie, np. z komunikatem „Przetestuj nowe kombi z bogatym wyposażeniem gratis”.
Po emisji reklamy schemat dalszego działania się powtarza – rezerwacja jazdy powoduje „wyłączenie” użytkownika z naszej kampanii, natomiast brak oczekiwanej przez nas akcji powoduje, że wkrótce użytkownik zobaczy trzeci komunikat dotyczący naszej oferty – wyjaśnia Emil Sobkowicz, dyrektor zarządzający sieci BusinessClick. – Aby nie irytować użytkownika pokazując mu po raz n-ty reklamę, która i tak prawdopodobnie nie skłoni go zapisania się na jazdę, rekomendowane jest zastosowanie cappingu – dodaje Sobkowicz.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
- Usługi firmy Mewa Textil-Service to szerokie spektrum działań, indywidualne doradztwo i międzynarodowe doświadczeniePo co marnować czas i zasoby na koordynowanie dostaw od wielu usługodawców, jeśli można to robić w sposób bardziej efektywny? ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...
- Shoper osiąga rekordowe wyniki finansowe w 2024 roku: 14,5 mld zł wartości transakcjiShoper, firma zajmująca się rozwiązaniami e-commerce w Polsce, opublikowała szacunkowe wyniki finansowe za 2024 rok, które wskazują na znaczący wzrost ...
- 7,5 mln użytkowników InPost PayUsługa InPost Pay zdobywa uznanie wśród klientów – już 7,5 mln zarejestrowanych użytkowników korzysta z szybszych i łatwiejszych zakupów online, ...
- Płatności odroczone w kinie, u fryzjera i w restauracji – 100 tysięcy użytkowników PayPoPłatności odroczone w kinie, u fryzjera, czy w restauracji? To już możliwe. PayPo rozszerza dostępność swojej wirtualnej karty. Od teraz ...