Retargetowanie w ofercie BusinessClick

Opublikowano: 10 lutego 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Sieć reklamy kontekstowej BusinessClick wprowadziła do swojej oferty retargetowanie, dzięki usłudze przekaz reklamowy ma precyzyjniej dotrzeć do odbiorcy kampanii.

 

BusinessClick dzięki retargetowaniu ma w sposób bardziej efektywny osiągnąć założony cel kampanii. Użytkownik będzie widział reklamy dostosowane do jego wcześniejszej reakcji na wyświetlaną kampanię. Od jego postępowania w sieci będzie zależeć czy będzie widział kolejne reklamy czy nie.

Retargetowanie w ofercie BusinessClick 1Działanie nowego produktu najlepiej obrazuje przykład kampanii z jego wykorzystaniem, podawany przez dyrektora zarządzającego  sieci BusinessClick. Retargetowanie zastosowane  w kampanii motoryzacyjnej, której celem jest umówienie jazdy próbnej z potencjalnym klientem, wygląda następująco: na początku użytkownik widzi reklamę – przykładowo – „Przetestuj nasze samochody”. Jeżeli przy pierwszym kontakcie z komunikatem użytkownik kliknie w reklamę, znajdzie się na stronie docelowej i zapiszę się na jazdę próbną – nie zobaczy już kolejnych emisji w ramach tej kampanii. Natomiast jeśli użytkownik ograniczył się jedynie do przejścia na stronę docelową, ale nie dokonał rezerwacji jazdy – dzięki retargetowaniu reklama dotrze do niego ponownie, np. z komunikatem „Przetestuj nowe kombi z bogatym wyposażeniem gratis”.

Po emisji reklamy schemat dalszego działania się powtarza – rezerwacja jazdy powoduje „wyłączenie” użytkownika z naszej kampanii, natomiast brak oczekiwanej przez nas akcji powoduje, że wkrótce użytkownik zobaczy trzeci komunikat dotyczący naszej oferty – wyjaśnia Emil Sobkowicz, dyrektor zarządzający sieci BusinessClick. – Aby nie irytować użytkownika pokazując mu po raz n-ty reklamę, która i tak prawdopodobnie nie skłoni go zapisania się na jazdę, rekomendowane jest zastosowanie cappingu – dodaje Sobkowicz.

Hanna LaskowskaRetargetowanie w ofercie BusinessClick

Podziel się!

O autorze

hania