W dniach 17-18 czerwca w siedzibie Knowledge Village w Warszawie odbyła się konferencja oraz warsztaty realizowane w ramach IV edycji projektu @rewolucja biznesu. Organizatorem wydarzenia jest portal Nowoczesna Firma. Myślą przewodnią tegorocznej edycji było hasło „Skuteczność poprzez użyteczność”.
Twórcy @rewolucji biznesu chcą pokazywać nowoczesne środki dotarcia do świata e-klienta, zrozumienia jego zachowań i procesu w jakim podejmuje decyzje zakupowe. A wszystko po to, by komunikacja z nim odbywała się w sposób naturalny i efektywny.
Tegoroczna edycja skupiona była na zagadnieniu użyteczności i skuteczności działań marketingowych. Bogatą część konferencyjną rozpoczął Grzegorz Wójcik, Członek Zarządu Grupy Onet.pl, który przygotował dla uczestników wystąpienie na temat: „Multimedia – wschodzące gwiazdy, czy nadal znaki zapytania”. Podczas referatu zaprezentował nowe rozwiązania w obszarze multimediów oraz przewidywania odnośnie ich przyszłości. Wskazywał na konkretnych przykładach, jakie efekty przynosi równoczesne wykorzystywanie dostępnych kanałów multimedialnych i jak budują one efekt synergii.
Kolejne wystąpienie poprowadził ekspert w obszarze użyteczności – Matek Kasperski, który poruszył temat użyteczności z punktu widzenia myślenia strategicznego.
W ramach tej części @rewolucji zaprezentowano również wyniki badań przeprowadzonych na przełomie mają i czerwca 2009, które poprowadził Rafał Jabłoński wspólnie z zaproszoną kapitułą. Tegoroczne badanie dotyczyło użyteczności serwisów internetowych oraz wiedzy, jaką w tym zakresie posiadają osoby na co dzień wykorzystujące serwisy www do generowania efektów marketingowych lub sprzedażowych.
W drugiej części konferencji zaprezentowane zostały case study. Można było zapoznać się z studiami przypadków takich firm jak PWN, portalu Gadu-Gadu, Walmark oraz Alior Banku.
Warto wspomnieć, że w ramach projektu @rewolucja biznesu odbyła się również gala wręczenia Certyfikatu Użyteczna Strona. Podczas odbywającego się w warszawskim Klubie Piekarnia wyróżnionym serwisom przyznano Certyfikaty za stosowanie najlepszych praktyk zgodnych ze światowymi standardami użyteczności. Nagroda jest wyrazem uznania za przestrzeganie zasad mających na celu budowanie wygodnej i przyjaznej witryny dla e-klienta.
Organizatorem Projektu jest portal Nowoczesna Firma. Partnerami merytorycznymi IV edycji byli: IAB Polska i Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Partnerami w obszarze przygotowania badania, jego realizacji oraz analizy były: Fundacja Obserwatorium Zarządzania oraz Polskie Badania Internetu (PBI). Partnerami projektu, które zaangażowały się we współpracę były firmy: UseLab Sp. z o.o., ThinkLab oraz Behavia. Patronat medialny nad przedsięwzięciem objęła redakcja e-biznes.pl.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!