@rewolucja biznesu 5.0

Opublikowano: 24 maja 2010. Kategoria: Patronaty. Tagi: ,

Zwiększenie użyteczności i skuteczności działań marketingowo-sprzedażowych w internecie jest kluczem do pozyskania klientów oraz osiągnięcia przewagi konkurencyjnej. Dowiedz się, jak można ją osiągnąć!

W dniach 8-9 czerwca, w Centrum Konferencyjnym Knowledge Village, w Warszawie, odbędzie się Konferencja oraz Warsztaty realizowane w ramach projektu „@rewolucja biznesu 5.0”. Projekt realizowany jest po raz piąty przez portal Nowoczesną Firmę. W jego ramach prowadzone są następujące działania: Badanie, Raport, Konferencja i Warsztaty.

Motto wydarzenia  „Skuteczność poprzez Użyteczność”, odzwierciedla osiągany zysk dzięki skutecznie prowadzonemu e-biznesowi. Udział w Konferencji „@rewolucja biznesu 5.0” to okazja aby:

  • dowiedzieć się, jak być bardziej skutecznym przez zwiększenie użyteczności prowadzonych działań marketingowych,
  • zwiększyć konwersję ze sprzedaży,
  • wygenerować bazę wysokiej jakości leadów biznesowych,
  • wdrożyć działania PR w połączeniu z działaniami SEO.

Podczas konferencji i warsztatów zaprezentowane zostaną praktyczne wskazówki i studia przypadków firm, które z sukcesem zwiększyły zyski poprzez efektywnie prowadzony e-biznes: Firste Arts,Gemius,Divante, Sembox, Livingmedia, Ideacto, Promoring, Offline.pl Gemius.

Warsztaty, które odbędą się 8 czerwca w Knowledge Village w Warszawie, służą przekazaniu doświadczeń i podniesieniu praktycznych kompetencji uczestników projektu. Projektowanie zorientowane na użytkownika – proces, narzędzia, metody prowadzony przez Magdalenę Bicką i Macieja Lipiec z K2 internet pozwolą zdobyć wiedzę dotyczącą przebiegu procesu User-Centered Design i stosowanych metod, nabyć umiejętności współpracy z projektantami user experience, posiąść wiedzę pozwalającą na ocenę pracy projektantów user experience oraz wybór odpowiedniego dostawcy usług projektowych.

Więcej: www.internet.nf.pl

Dawid Zaraziński@rewolucja biznesu 5.0

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.