Firma Research In Motion przeżywa najtrudniejsze chwile od lat. Cena akcji producenta telefonów BlackBerry spadła właśnie poniżej 10 dolarów.
Duży spadek wartości akcji spowodowany jest głównie ogłoszeniem z 29 maja, w którym firma RIM poinformowała, że zanotowała kwartalną stratę i w porozumieniu z parterami bankowymi będzie rozważała dalsze kroki. Akcje firmy spadły o 6,53 proc. do poziomu niespotykanego od grudnia 2003 roku – można było je kupić za 9,57 dolara.
Wartość giełdowa RIM szacowana jest obecnie na 5,09 mld dolarów. To ok. 16 razy mniej niż pięć lat temu. Nie pomagają zawirowania na szczeblach kierowniczych i informacje o planowanych zwolnieniach.
Firma przekonuje, że w powrocie na drogę rozwoju pomoże nadchodzący system BlackBerry 10, który zadebiutować ma jeszcze w tym roku. Analitycy zastanawiają się jednak, czy kryzys w RIM nie jest już zbyt głęboki i czy użytkownicy oraz inwestorzy odnajdą w sobie ponownie zaufanie do tej marki?
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.