RMF FM wybrało sieć ARBOmedia Polska na partnera w zakresie sprzedaży i obsługi powierzchni reklamowej na witrynach radia – RMF.FM, RMFmaxxx.pl, RMFclassic.pl i MiastoMuzyki.pl.
Łączny zasięg serwisów radia RMF FM przekracza 550 000 użytkowników miesięcznie, zaś liczba dokonywanych na nich odsłon to ponad 5,81 mln miesięcznie (Megapanel PBI/Gemius, 09.2007). Strony RMF FM dołączyły do kategorii Rozrywka w portfolio sieci ARBOmedia Polska. Sekcja Fakty na RMF.FM może być również włączana do pakietów informacyjno-publicystycznych. Według danych witryny dział ten odwiedza średnio 25% użytkowników strony.
Oferta reklamowa witryn RMF FM obejmuje większość występujących na polskim rynku form reklamowych. Możliwa jest tu emisja kreacji video i FX, Surround Wallpaper czy nawet xHTML. Jednym z najbardziej widocznych placementów na stronach RMF FM jest baner umieszczony w oknie playera odtwarzającego radio. Praktycznym rozwiązaniem w przypadku kampanii skierowanych do młodzieży jest możliwość targetowania emitowanej tu reklamy według gatunku słuchanej przez internautę muzyki.
„W ciągu miesiąca jesteśmy w stanie dotrzeć do blisko 7,5 mln unikalnych użytkowników serwisów rozrywkowych, zaś dzięki takim brandom, jak RMF FM, oferta rozrywkowa ARBOmedia nie ma wyłącznie charakteru zasięgowego. Marka RMF FM gwarantuje rozpoznawalność oraz wysoką jakość kontentu, co w połączeniu z szeroką ofertą reklamową czyni z witryn z Grupy RMF FM interesującą pozycję zarówno dla internautów, jak i reklamodawców” – mówi Marcin Rupiński, Dyrektor Działu Zakupu sieci ARBOmedia Polska.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.