Agencja interaktywna OS3 przygotowała serwis rockwool.pl dla firmy Rockwool – producenta materiałów izolacyjnych z wełny mineralnej. Stanowi ona obszerny katalog produktów, zbiór praktycznych narzędzi przydatnych odbiorcom w ich codziennej pracy, platformę komunikacyjną z dystrybutorami oraz system doradztwa on-line. Za pomocą serwisu odbiorcy mogą także odnaleźć szczegółowe dane o strukturze przedstawicielstw regionalnych, zamówić newsletter oraz skorzystać z dodatkowych szkoleń.
– Chcemy maksymalnie wykorzystać możliwości, jakie daje nam strona internetowa. Za jej pośrednictwem będziemy prowadzić różnego rodzaju działania od informacji przez sprzedaż po doradztwo on-line. Wybraliśmy do realizacji tego zadania firmę OS3 multimedia, ponieważ jest to agencja interaktywna, która jako jedyna zaproponowała nam kompleksowe rozwiązania na miarę naszych potrzeb – mówi Agnieszka Miszta, kierownik marketingu Rockwool Polska.
Realizacja projektu była procesem kilkuetapowym poprzedzonym badaniami focusowymi oraz dogłębną analizą preferencji odbiorców oraz struktury komunikacji firmy Rockwool z Klientami. Serwis rockwool.pl skierowany jest do trzech grup docelowych o różnych potrzebach. Architekci, wykonawcy i dystrybutorzy produktów Rockwool mogą na stronie www uzyskać informacje niezbędne w ich pracy i skorzystać z praktycznych narzędzi jak katalog rozwiązań projektowych, biblioteka rysunków technicznych czy rady na temat montażu i zastosowania produktów firmy Rockwool.
– Pracując nad serwisem www.rockwool.pl musieliśmy pogodzić wymagania korporacyjne firmy Rockwool, standardy zarządzania zawartością strony internetowej z potrzebami poszczególnych grup odbiorców i nadać całości atrakcyjną i funkcjonalną formę. Tworząc serwis korzystaliśmy z narzędzia CMS, które Rockwool wdrożyło na całym świecie – powiedział Marcin Maj, Client Service Director OS3 multimedia.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.