We wrześniu spółka odnotowała najwyższe w 2004 roku miesięczne przychody gotówkowe.
Intensywne działania WP na rynku reklamy internetowej, w tym wprowadzanie nowych rozwiązań reklamowych (WPZasięg, wykorzystanie na szeroką skalę XHTML, marketing mobilny, itp.) zaowocowały znacznym wzrostem przychodów spółki w tej dziedzinie. Tegoroczny okres letni zakończył się aż
121%-owym wzrostem przychodów reklamowych w odniesieniu do analogicznego czasu roku ubiegłego.
Miesiąc wrzesień okazał się tu prawdziwie rekordowy – spółka odnotowała w nim najwyższe w tym roku wpływy. Tylko w branży 'motoryzacja’ były one o 94% wyższe od tych z września 2003 r.
Wzmożony ruch odnotowały serwisy skupione w platformie finansowej WP. Do września tego roku przychody z transakcji e-commerce zawieranych za pośrednictwem portalu WP.pl, w tym Pasażu Finansowego, zwiększyły się o 46% w stosunku do okresu styczeń-wrzesień 2003.
Rekordowa była też we wrześniu liczba unikalnych użytkowników Portalu. Według badania gemiusTraffic wyniosła ona ponad 9,5 miliona.
'Sytuacja Wirtualnej Polski jest dobra. Zwiększyły się znacznie przychody spółki, systematycznie wzrasta zainteresowanie współpracą reklamową i biznesową z portalem WP.pl – mówi Joanna Pawlak Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży Wirtualnej Polski – Wciąż pracujemy nad podnoszeniem jakości naszych produktów i usług, co doceniają tak użytkownicy, jak i nasi kontrahenci.’
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.