Rosną przychody Wirtualnej Polski

We wrześniu spółka odnotowała najwyższe w 2004 roku miesięczne przychody gotówkowe.

Intensywne działania WP na rynku reklamy internetowej, w tym wprowadzanie nowych rozwiązań reklamowych (WPZasięg, wykorzystanie na szeroką skalę XHTML, marketing mobilny, itp.) zaowocowały znacznym wzrostem przychodów spółki w tej dziedzinie. Tegoroczny okres letni zakończył się aż

121%-owym wzrostem przychodów reklamowych w odniesieniu do analogicznego czasu roku ubiegłego.

Miesiąc wrzesień okazał się tu prawdziwie rekordowy – spółka odnotowała w nim najwyższe w tym roku wpływy. Tylko w branży 'motoryzacja’ były one o 94% wyższe od tych z września 2003 r.

Wzmożony ruch odnotowały serwisy skupione w platformie finansowej WP. Do września tego roku przychody z transakcji e-commerce zawieranych za pośrednictwem portalu WP.pl, w tym Pasażu Finansowego, zwiększyły się o 46% w stosunku do okresu styczeń-wrzesień 2003.

Rekordowa była też we wrześniu liczba unikalnych użytkowników Portalu. Według badania gemiusTraffic wyniosła ona ponad 9,5 miliona.

'Sytuacja Wirtualnej Polski jest dobra. Zwiększyły się znacznie przychody spółki, systematycznie wzrasta zainteresowanie współpracą reklamową i biznesową z portalem WP.pl – mówi Joanna Pawlak Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży Wirtualnej Polski – Wciąż pracujemy nad podnoszeniem jakości naszych produktów i usług, co doceniają tak użytkownicy, jak i nasi kontrahenci.’

http://www.wp.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top