Joanna Pawlak

WPtv – telewizja, która dostraja się do ciebie

Startująca właśnie kampania reklamowa telewizji internetowej WPtv prawie w całości oparta została na tzw. koncepcji consumer touchpoints. Komunikat reklamowy będzie można więc spotkać w tych miejscach, w których najczęściej przebywa grupa celowa serwisu (osoby w wieku 15-25, nastawione na poszukiwanie treści rozrywkowych), czyli m.in. w środkach komunikacji miejskiej, w akademikach, na uczelniach i w klubach. …

WPtv – telewizja, która dostraja się do ciebie więcej »

Ruszyła kampania lokalizatora Wirtualnej Polski – DoCelu.pl

Intensywna kampania reklamowa lokalizatora internetowego DoCelu.pl startuje od połowy września. Kierowana jest do osób w wieku 20-40 lat, mieszkańców dużych i średnich miast. Swym zasięgiem obejmie wszystkie dostępne kanały komunikacji: telewizję, kino, prasę, outdoor, radio oraz Internet Motywem przewodnim kampanii jest hasło „Można prościej”. W tym kontekście przygotowana została również kreacja graficzna. Visual kampanii przedstawia …

Ruszyła kampania lokalizatora Wirtualnej Polski – DoCelu.pl więcej »

Czytnik RSS od Wirtualnej Polski

Wirtualna Polska uruchamia innowacyjny czytnik WebRSS – mechanizm umożliwiający łatwą i szybką prezentację najnowszych artykułów publikowanych w serwisach Wirtualnej Polski. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce zrealizowane na tak dużą skalę. Panel WebRSS, którego działanie opiera się na targetowaniu behawioralnym, pojawia się po prawej stronie przeglądarki i zawiera linki do artykułów, którymi internauta może …

Czytnik RSS od Wirtualnej Polski więcej »

Wirtualna Polska uruchamia Pasaż Finansowy dostępny przez telefon komórkowy

Bez wychodzenia z domu, w każdym miejscu i o każdej porze. Od teraz, by znaleźć korzystny kredyt gotówkowy lub mieszkaniowy wystarczy… telefon komórkowy. Wirtualna Polska rozszerza ofertę dostępną przez urządzenia mobilne. Wirtualna Polska rozszerza ofertę serwisów i usług dostępnych przez telefon komórkowy i inne urządzenia mobilne. Ruszył właśnie Pasaż Finansowy, z którego korzystać można właśnie …

Wirtualna Polska uruchamia Pasaż Finansowy dostępny przez telefon komórkowy więcej »

Kampania reklamowa serwisu nocoty.pl

W przyszłym tygodniu wystartuje intensywna kampania reklamowa serwisu nocoty.pl. Wystąpią w niej Doda, Pudzian i Isis Gee, i powiedzą o sobie coś, czego zupełnie byśmy się po nich nie spodziewali. Coś, na co można zareagować jedynie stwierdzeniem: „No co ty!?” To pierwsza tego typu akcja w Polsce, kiedy gwiazdy występują w kampanii reklamowej serwisu plotkarskiego. …

Kampania reklamowa serwisu nocoty.pl więcej »

Zmiany w Biurze Reklamy WP

Biuro Reklamy Wirtualnej Polski wprowadza nowy cennik reklamowy. Znalazły się w nim m.in. nowe pakiety reklamy nieinwazyjnej – WPSmart i nowe grupy reklamy behawioralnej. Uaktualniona została również lista serwisów, a także zmieniono ceny dniówek na Stronie Głównej WP i na Poczcie WP. Jednocześnie Biuro Reklamy WP dokonuje specjalizacji swoich handlowców zgodnie z rozszerzonym asortymentem narzędzi …

Zmiany w Biurze Reklamy WP więcej »

Ruszyła kampania wizerunkowa WPmobi

Pod koniec sierpnia Wirtualna Polska – pod marką WPmobi – oficjalnie wystartowała jako wirtualny operator komórkowy. Z początkiem września rozpoczyna się intensywna kampania reklamowa tej oferty. „Naszą grupą docelową są osoby w wieku 15-24, z dużych miast, korzystające z Internetu oraz pre-paidów – czyli takie, które po pierwsze mają sceptyczny stosunek do reklam, a po …

Ruszyła kampania wizerunkowa WPmobi więcej »

Przewiń do góry