Do zespołu Naszej Klasy dołącza Marcin Barciński, który będzie odpowiedzialny za rozwój mobilnych produktów. Jednocześnie zmianie ulega stanowisko szefa działu marketingu – Joannę Gajewską zastąpi Rafał Skwiot. Co jeszcze zmienia się w polskim serwisie społecznościowym?
Serwis NaszaKlasa.pl był odpowiedzią Polaków na zagraniczne zainteresowanie serwisami społecznościowymi. Dziś rozwój portalu obejmuje przede wszystkim platformę mobilną, dzięki której użytkownicy NK.pl mogą korzystać z serwisu gdziekolwiek się znajdują. Tym kluczowym działem rozwoju zajmie się już niebawem Marcin Barciński, który kierował niegdyś platformą Blomedia. Ma 10-letnie doświadczenie w e-marketingu i uczestniczył w jego rozwoju w różnych firmach w Polsce. Teraz zadba w NK.pl o wzrost zasięgu aplikacji i wersji mobilnych oraz o pozyskiwanie partnerów i monetyzację.
Dotychczas obszarem mobilnym w Naszej Klasie zajmował się Szymon Włochowicz, ale zrezygnował on z dalszej współpracy z portalem.
Kolejna zmiana dotyczy działu PR i Marketingu. Joanna Gajewska, która 6 lat była szefem marketingu NK, odchodzi do Grupy Money, a jej miejsce w szeregach portalu Nasza Klasa zajmie Rafał Skwiot, który od 2011 roku był PR managerem w portalu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.