13 lipca ukazała się najnowsza wersja popularnego komunikatora Gadu-Gadu (GG), która wprowadza rozmowy wideo pomiędzy użytkownikami oraz zastępuje Internet Explorera w całej aplikacji tzw. Webkitem.
Aby prowadzić rozmowy wideo w Nowym GG, wystarczy podłączyć kamerkę internetową – obecnie już niemal standardowo instalowaną w komputerach przenośnych, dostępną też w atrakcyjnych cenach w sklepach ze sprzętem komputerowym.
Nowe GG poinformuje użytkownika, czy nasz rozmówca posiada kamerę i czy możemy z nim porozmawiać wideo – na liście kontaktów pojawi się wówczas obok kontaktu niebieska ikonka kamery. Rozmowy wideo to kolejna forma kontaktu w Gadu-Gadu, która rozszerza dotychczasowe rozmowy tekstowe i głosowe. Technologia rozmów wideo została przygotowana w oparciu o technologię firmy Global IP Solutions.
Nowe GG wprowadza również istotne zmiany w sposobie działania komunikatora. W najnowszym wydaniu zastąpiono Internet Explorer silnikiem WebKit, będący jednym z najlepszych dostępnych obecnie rozwiązań do wyświetlania html. Dzięki temu przyspieszono działanie komunikatora.
Nową wersję GG (build: 8.0.0.9103) można pobrać bezpłatnie ze strony http://komunikator.gadu-gadu.pl
Wpisy promowane
- Biuro flex w Gdańsku – elastyczne przestrzenie pracy dla nowoczesnych firmCoraz więcej przedsiębiorców poszukuje elastyczności w prowadzeniu własnej firmy. Działając w większości zdalnie lub hybrydowo, nie zawsze opłaca się wynajmować ...
- Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Czerwiec – profesjonalna obsługa prawna firmKażdy przedsiębiorca, bez względu na formę prowadzonej działalności, prędzej czy później znajdzie się w sytuacji, w której rozwiązanie problemu wykracza ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.