13 lipca ukazała się najnowsza wersja popularnego komunikatora Gadu-Gadu (GG), która wprowadza rozmowy wideo pomiędzy użytkownikami oraz zastępuje Internet Explorera w całej aplikacji tzw. Webkitem.
Aby prowadzić rozmowy wideo w Nowym GG, wystarczy podłączyć kamerkę internetową – obecnie już niemal standardowo instalowaną w komputerach przenośnych, dostępną też w atrakcyjnych cenach w sklepach ze sprzętem komputerowym.
Nowe GG poinformuje użytkownika, czy nasz rozmówca posiada kamerę i czy możemy z nim porozmawiać wideo – na liście kontaktów pojawi się wówczas obok kontaktu niebieska ikonka kamery. Rozmowy wideo to kolejna forma kontaktu w Gadu-Gadu, która rozszerza dotychczasowe rozmowy tekstowe i głosowe. Technologia rozmów wideo została przygotowana w oparciu o technologię firmy Global IP Solutions.
Nowe GG wprowadza również istotne zmiany w sposobie działania komunikatora. W najnowszym wydaniu zastąpiono Internet Explorer silnikiem WebKit, będący jednym z najlepszych dostępnych obecnie rozwiązań do wyświetlania html. Dzięki temu przyspieszono działanie komunikatora.
Nową wersję GG (build: 8.0.0.9103) można pobrać bezpłatnie ze strony http://komunikator.gadu-gadu.pl
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.