’Twój Potencjał. Nasza Pasja’ to hasło, pod którym rozpoczęła się kampania wizerunkowa firmy Microsoft. Jej zasadniczym celem jest budowanie wizerunku firmy, która poprzez oferowane rozwiązania pomaga ludziom w realizowaniu ich możliwości i potencjału twórczego. Spoty reklamowe o czasie 30′, 20′ i 15′ będą obecne na kanałach TVP1, TVP2, TVN oraz TVN 24. Kreację przygotowaną przez McCann Ericson zaadoptował polski oddział koncernu, zakup czasu antenowego powierzono Universal McCann. Kampania rozpoczęła się we wrześniu i potrwa do czerwca 2005r.
'Twój Potencjał. Nasza Pasja’ jest pierwszą kampanią telewizyjną firmy Microsoft emitowaną w Polsce. Dotychczas byliśmy obecni reklamowo w wielu mediach, jednak nigdy na taką skalę. Kampania spina klamrą wszystkie nasze działania wizerunkowe w tym roku finansowym. Jej przesłanie stanowi wyraz naszej misji – jesteśmy firmą innowacyjną, leaderem technologicznym, który tworząc oprogramowanie umożliwia ludziom realizowanie ich pasji i odkrywanie potencjału, który posiada każdy człowiek’ – mówi Barbara Napiórkowska, Dyrektor działu Business and Marketing Organization.
Celem kampanii jest budowanie wizerunku firmy, która umożliwia ludziom pełne wykorzystanie ich naturalnych zdolności i umiejętności za pośrednictwem różnorodnych środków, także technicznych. Poprzez sceny przestawiające bliskie ludziom sytuacje, spoty mają budować pozytywny i emocjonalny związek odbiorcy z Microsoft.
'Naszym nadrzędnym założeniem było trafienie do jak najszerszego grona odbiorców. Dzięki starannej konstrukcji obrazu staraliśmy się powiedzieć, że tak naprawdę, to czy realizujemy własne cele, marzenia i wizje, nie zależy wyłącznie od naszych wrodzonych umiejętności.’ – mówi Barbara Napiórkowska, Dyrektor działu Business Marketing Organization w Microsoft.
Grupą docelową są mieszkańcy miast powyżej 100 tyś, w wieku 20-44 lata z wykształceniem średnim i wyższym. Kampania ma charakter ciągły, wyrażający się niską intensywnością spotów. W trakcie zakupu mediów, zadbano o jakościowy dobór programów i otoczenia reklamowego, umiejscawiając spoty głównie przy programach o charakterze informacyjnym.
http://www.microsoft.com/poland
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.