Rozpoczyna się Tydzień Telekomunikacji i Nowych Technologii

Opublikowano: 24 maja 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Od 24 maja na stronach portalu Pracuj.pl odbywać się będą czaty z przedstawicielami firm telekomunikacyjnych i nowych technologii, które w ten szczególny sposób chcą zaprezentować się studentom, absolwentom i specjalistom.

Praca w branży telekomunikacyjnej i nowych technologii to idealne miejsce pracy nie tylko dla informatyków i specjalistów od telekomunikacji, ale także dla specjalistów z innych dziedzin. Zatrudnienie w tej branży mogą znaleźć marketingowcy, finansiści, prawnicy czy sprzedawcy. A także osoby bez doświadczenia. Z badań Job Index firmy TMP Wordwide wynika, że 38% polskich firm telekomunikacyjnych i teleinformatycznych planuje w najbliższym czasie zatrudniać pracowników na stałe, a 13% – do pracy czasowej.
Aby ułatwić studentom, absolwentom i specjalistom dostęp do firm telekomunikacyjnych, portal Pracuj.pl zorganizował Tydzień Telekomunikacji i Nowych Technologii.

Od 24 do 28 maja odwiedzający serwis będą mogli wziąć udział w czatach z przedstawicielami kilkunastu firm tej branży i uzyskać szczegółowe informacje, dotyczące możliwości zatrudnienia i specyfiki samego sektora. W tym samym czasie na stronach serwisu będzie można znaleźć raport „Praca w Telekomunikacji”, charakteryzujący obecną sytuację firm w Polsce. Już teraz można odwiedzić sekcję branżową „Telekomunikacja i Zaawansowane Technologie”, w której znajdują się oferty pracy, informacje o firmach telekomunikacyjnych oraz artykuły prezentujące różnorodne aspekty pracy w tej branży.

Udział w Tygodniu Telekomunikacji i Nowych Technologii zapowiedziały firmy: Netia, Polkomtel, Polska Telefonia Cyfrowa, GTS Polska, Liberty Poland, Koma, Energis Polska, Aster City Cable, Długie Rozmowy, Tel-Energo, Crowley Data Poland, Matrix.pl, Linia 1, Comarch oraz Veracomp.

http://www.pracuj.pl

Sylwester KozakRozpoczyna się Tydzień Telekomunikacji i Nowych Technologii

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.