Rozrywkowy marketing w łóżku

Trwa kampania wprowadzająca na polski rynek kolekcję pościeli Getzzz zaprojektowanej przez młodych polskich artystów. Akcja wykorzystuje niestandardowe formy promocji, w tym advergames (http://www.getzzz.pl/gry/upolujzwierzaka/). Za marketing on-line wykorzystujący rozrywkę odpowiada agencja Ostryga.
– Stworzona przez nas gra skupiona jest wokół samego produktu, co sprawia, że zapamiętywalność marki jest znacznie wyższa niż przy łagodnym product placemencie. Rozwiązanie to zarekomendowaliśmy ze względu na fakt, że jest to kampania launchowa, której zadaniem jest zapoznanie odbiorców z marką i jej charakterem – mówi Jacek Jankowski, Brand Manager marki Ostryga.

Głównym kanałem sprzedaży i prowadzenia działań marketingowych marki Getzzz jest Internet. Producenci postawili na prosty system zamówień on-line, przejrzystą stronę www oraz marketing rozrywkowy w sieci, który najlepiej oddaje charakter marki. Pomysł na nową kolekcję polega na dopasowaniu jej do użytkowników, a nie przestrzeni. Pomysłodawcami i twórcami marki Getzzz są osoby od lat związane z branżą marketingu: Wojciech Borowski, były dyrektor zarządzający agencji McCann Erickson Polska, oraz Paweł Trepczyński, były właściciel firmy SLF.

Ostryga specjalizuje się w budowaniu wizerunku marek w Internecie i promocji on-line przez rozrywkę.

www.ostryga.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

IT w Ubezpieczeniach
09.12.2021
Pytech Summit 2021
09.12.2021
Kongres Bezpieczeństwa Sieci
16.12.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry