Avaya, czołowy dostawca oprogramowania i usług do komunikacji biznesowej, poinformowała o podpisaniu z British Telecom umowy na dostawy rozwiązań telekomunikacyjnych. Wartość kontraktu w okresie trzech lat szacuje się na ok. 80 mln GBP. Nowa umowa zastąpi dotychczas istniejące porozumienia obejmujące Wielką Brytanię i Europę.
Na mocy zawartej umowy BT będzie dostarczać systemy telekomunikacyjne oraz aplikacje MultiVantage firmy Avaya swoim klientom na terenie całej Unii Europejskiej i w strategicznych krajach poza Unią. Oferta BT obejmie także kompleksowe usługi instalacji, serwisowania i pomocy technicznej.
Tom Craig, dyrektor ds. rozwiązań konwergentnych w dziale usług globalnych BT, powiedział: 'Umowa z firmą Avaya pozwala nam skuteczniej promować łączność IP i technologie telekomunikacyjne najnowszej generacji, a także zapewni wymierne korzyści klientom w całej Europie. Telefonia IP to obecnie technologia dopracowana i stabilna, usprawnia łączność i obniża jej koszty, a także zwiększa elastyczność i wydajność pracy. Współczesne przedsiębiorstwa coraz częściej poszukują jednego, ogólnoeuropejskiego operatora, który będzie w stanie zaoferować im jeden punkt kontaktowy, dogłębną wiedzę techniczną i doradztwo oraz opłacalne usługi w każdym regionie’.
Podpisana umowa umożliwi BT dalszą harmonizację polityki cenowej i warunków świadczenia usług dla klientów we wszystkich krajach Europy. Ułatwi to operatorowi szybkie reagowanie na wymagania klientów na różnych rynkach, a także sprawniejsze wdrażanie odpowiednich rozwiązań.
'Cieszymy się z możliwości współpracy z BT na rynkach europejskich. Umowa ta ma duże znaczenie z punktu widzenia globalizacji sieci strategicznych partnerów naszej firmy, którzy mogą obsługiwać międzynarodowych klientów działających na różnych rynkach. Współpraca partnerska pozwoli nam także na zwiększenie zasięgu działania na terenie Europy’ – powiedział Mac Fox, wiceprezes ds. współpracy z BT w firmie Avaya.
Wśród produktów dostępnych dla klientów BT w Europie znajdzie się rozwiązanie Avaya Communication Manager – sztandarowy system telefonii IP, a także inne aplikacje – w tym oprogramowanie umożliwiające ujednolicenie łączności oraz obsługę wirtualnych sieci prywatnych. Ponadto, BT zyska możliwość udostępniania klientom pakietu Avaya Customer Interaction Suite, obejmującego aplikacje do obsługi centrów kontaktowych (w tym rejestrowania połączeń głosowych i programowane wybieranie numerów) oraz system multimedialnego centrum kontaktowego Avaya Interaction Center.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.