Rozwój mobilnego bankingu w GBG Banku

Opublikowano: 9 grudnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Górnosląski Bank Gospodarczy S.A. udostępnił dla swoich klientów rozszerzoną usługę SMS Serwis. Aktywacja usługi zapewnia otrzymywanie przez klientów regularnych informacji o stanie konta oraz możliwość dokonywania przelewów za pomocą telefonu komórkowego.

Zastosowania usług mobilnego bankingu w oparciu o SMS w GBG Bank to powiadamianie klientów o zmianach salda rachunku, pobieranie informacji o wysokości salda rachunku przez klientów, informowanie klientów o historii transakcji na koncie, realizacja przelewów na pre-definiowane rachunki oraz dodatkowe informacje dla klientów.

Usługa wdrożona została przez firmę Blue Media zajmującą się realizacją aplikacji oraz integracją systemów informatycznych z technologiami sieci GSM i UMTS. Całość systemu została wdrożona w oparciu o platformę EasySMS. Rozwiązanie dostarczone przez Blue Media całkowicie zastąpiło oprogramowanie do realizacji usług mobilnych dotychczas stosowane przez GBG Bank.

http://www.bluemedia.pl

Sylwester KozakRozwój mobilnego bankingu w GBG Banku

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.