RTB House rozpoczyna dzialalność w Ameryce Łacińskiej

RTB House, polska firma technologiczna specjalizująca się w prowadzeniu działań reklamowych opartych na scenariuszach retargetingowych, rozpoczyna działania w Ameryce Łacińskiej i chce budować zespoły w Brazylii, Argentynie, Chile i Meksyku.

rtbhouseZa całość działań biznesowych w regionie odpowiada Wojciech Głowacki, który objął stanowisko Business Development Director LATAM. Nowo otwartym oddziałem w Brazylii pokieruje natomiast Rodrigo Framil, dotychczasowy szef regionu Ameryki Łacińskiej w konkurencyjnej firmie myThings.

Niewiele spółek w Polsce może pochwalić się tak odważną i konsekwentnie realizowaną strategią globalnego rozwoju. Dlatego tym bardziej cieszę się z faktu, że biorę udział w niezwykle perspektywicznym projekcie, jakim jest budowanie struktur firmy w krajach Ameryki Łacińskiej – podsumował Wojciech Głowacki, Business Development Director LATAM.

Rynek reklamowy rośnie w krajach Ameryki Łacińskiej bardzo dynamicznie. Tylko w samej Brazylii reklamodawcy w 2014 roku wydali na promocję w sieci łącznie 2,6 mld dolarów.

Spółka RTB House w ciągu ostatnich 3 lat uruchomiła działania biznesowe w ponad 30 krajach Europy, a w ostatnim czasie rozpoczęła aktywności w regionie Azji i Pacyfiku, w tym m.in. w Indonezji, Malezji, Singapurze i Tajlandii.

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry