RTV EURO AGD sprzedaje w Internecie

Opublikowano: 12 października 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

RTV EURO AGD uruchomiło nowy sklep internetowy www.euro.com.pl. Twórcą koncepcji funkcjonalnej oraz kreacji jest agencja interaktywna Adv.pl. Współpraca objęła consulting e-marketingowy związany z funkcjonalnością i ergonomią nowej witryny oraz stworzenie całościowej koncepcji graficznej.
Podczas projektowania serwisu szczególną uwagę poświęcono dwóm aspektom, wyjątkowo istotnym dla grupy docelowej: bezpieczeństwu zakupów i korzystania ze sklepu internetowego oraz przyjazności witryny, rozumianej jako funkcjonalność, ergonomia i przejrzystość.

„Wygląd siedliska w znacznym stopniu buduje zaufanie do serwisu oraz przyczynia się do wzrostu lojalności klientów.  Z tego też powodu, w konstrukcji architektury informacyjnej projektu kierowaliśmy się zasadą: „nie każ Klientowi zastanawiać się nad tym, co ma robić.” – mówi Konrad Pankiewicz, Dyrektor Zarządzający Adv.pl.

Na uwagę zasługuje zastosowanie opcjonalnego trybu pomocy, dzięki któremu internauta może znaleźć na witrynie kontekstowo umieszczone podpowiedzi. Rozwiązanie powstało głównie z myślą o mało doświadczonych użytkownikach, którzy po najechaniu na określony element, mogą zapoznać się z jego szczegółowym opisem. Dodatkowym ułatwieniem jest wielokanałowy kontakt z obsługą sklepu. Oprócz infolinii internauta może skontaktować się z handlowcem także za pomocą poczty elektronicznej.

„Proces sprzedaży w Internecie różni się od procesu  w tradycyjnym kanale dystrybucji. Dlatego, aby sprostać oczekiwaniom Klientów, należało położyć nacisk przede wszystkim na prostotę i przyjazność serwisu internetowego,
a także konieczność zachowania podobnej jakości pomocy i doradztwa jak w naszych sklepach.” – mówi Tomasz Siedlecki, Dyrektor Marketingu RTV EURO AGD. „Wierzymy, że prostota obsługi, szeroki asortyment oraz fachowe doradztwo są tymi czynnikami, które pozwolą nam równie skutecznie jak w sklepach fizycznych walczyć o Klienta on-line”.
www.euro.com.pl

Sylwester KozakRTV EURO AGD sprzedaje w Internecie

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.