1 lipca na ekrany kin wchodzi nowa produkcja DreamWorks Animation, dystrybuowana przez United International Picture (UIP) – 'Madagaskar’. Film opowiada o losach czterech zwierząt: lwa, zebry, żyrafy i hipopotama, które Pewnego dnia zostają wysłane do Afryki gdzie mają zostać wypuszczone na wolność.
Film towarzyszy kampania reklamowa prowadzona w telewizji, na outdoorze, w prasie, w magazynach i w Internecie. W przypadku kampanii w Internecie zastosowano unikalny skrypt, który pozwala na synchronizację dwóch, emitowanych jednocześnie kreacji (toplayer i billboard). Dzięki temu możliwe jest przemieszczanie się bohaterów (pingwinów) pomiędzy kreacjami z zachowaniem spójności i płynności animacji.
Kampania emitowana jest na Onecie, Wirtualnej Polsce oraz mniejszych serwisach rozrywkowych, wsparcie zapewnia emisja bannera w komunikatorze Tlen – w dzień premiery.
Media zaplanował i kupił mOne, specjalistyczny dział domu mediowego Mindshare, zajmujący się komunikacją one-to-one. Kreacje na potrzeby filmu zaadaptowała agencja OS3.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!