Ruszyła najnowsza kampania reklamowa sieci SATURN pod hasłem „Pokochaj technologię i bądź sknerą”. Przypada ona na okres 3 lat działalności marki na rynku polskim i jest odzwierciedleniem planowanej na rok przyszły silnej ekspansji.
Nowa kampania "Pokochaj technologie i bądź sknerą" nawiązuje do dotychczasowych działań reklamowych marki (slogan "żer dla skner", kosmitka będąca ikoną marki) i ma na celu:
wzmocnienie wizerunku marki w miastach, w których działają markety SATURN (4 Warszawa, 2 Wrocław, 1 Kraków, 1 Katowice, 1 Gdańsk);
zbudowanie świadomości marki wśród potencjalnych konsumentów z innych miast;
umocnienie pozycji SATURNA wśród klientów.
Przygotowano spoty 15 i 30 sekundowe, które będą emitowane w następujących stacjach: TVN, TVP, TVP 2, Polsat, TVN 24, pomiędzy 14.11.2007 a 6.12.2007. Kampania będzie wsparta również emisjami radiowymi oraz działaniami o charakterze lokalnym na terenie samych marketów.
Polski spot jest adaptacją kampanii niemieckiej, dopasowaną do działań SATURNA na polskim rynku. Projektem kieruje Daria Perzyna – Manger ds. reklamy marki SATURN.
Adaptacją materiałów zajęła się agencja Young & Rubicam. Film został wyprodukowany przez ID Spot. Kampanię w telewizji zaplanował Universal McCann, pozostałe media planowane są przez dział planowania mediów Media-Saturn Holding Polska oraz lokalnie przez markety. W filmie wykorzystano fragment utworu brytyjskiej grupy Goldfrapp.
Saturn to marka, która pozycjonuje się jako kompetentny lider w dziedzinie nowych technologii, odpowiadający na stale rosnące oczekiwania klientów, również te związane z konkurencyjnością cenową.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.