Rusza Klub Wiedzy 'Pulsu Biznesu' i Szkoły Głównej Handlowej

Opublikowano: 16 kwietnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Już jutro nastąpi inauguracja Klubu Wiedzy „Pulsu Biznesu” i Szkoły Głównej Handlowej. W warszawskim hotelu Holiday Inn odbędzie się seminarium „Sprawna firma w Unii Europejskiej – informatyczne systemy wspomagające zarządzanie bez tajemnic”.

Klub Wiedzy to nowy projekt „PB” koncentrujący się wokół cykli jednodniowych seminariów wyjaśniających istotę poszczególnych narzędzi menedżerskich, których wdrożenie pozwala na efektywniejsze zarządzanie firmą.

Jak mówi Andrzej Stepanów, dyrektor marketingu „PB”, w szkoleniach podnoszących kwalifikacje menedżerów redakcja będzie korzystać z bogatych doświadczeń praktyków, szefów firm, specjalistów z danej dziedziny oraz z wiedzy teoretyków – stąd współpraca z kadrą naukową Szkoły Głównej Handlowej. Dodaje, że trwają prace nad kolejnymi seminariami wyjaśniającymi zasady TQM, Zarządzania Przez Cele, CRM, Zarządzania Łańcuchem Dostaw czy Rachunkowości Zarządczej. Ogromne zainteresowanie pierwszym seminarium – ponad 300 zgłoszeń – dobrze rokuje na przyszłość.

Uczestnictwo w szkoleniach jest bezpłatne dla prenumeratorów „Pulsu Biznesu”. Sponsorami jutrzejszego seminarium są: Exact Software Poland, Hogart i IBM Polska.

http://www.pb.pl

Sylwester KozakRusza Klub Wiedzy 'Pulsu Biznesu' i Szkoły Głównej Handlowej

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.