Stereo.pl ufunduje nagrody do wakacyjnego konkursu RMF Classic. Słuchacze otrzymają laptopa i bony do zrealizowania w Stereo.pl
25 czerwca RMF Classic rozpoczyna wakacyjny konkurs zatytułowany: „Tropem Słów”. Codziennie do wygrania będzie bon Stereo.pl o wartości 200 zł, a pod koniec wakacji, w wielkim finale, słuchacze zmierzą się w walce o laptopa.
„Bardzo nas cieszy nawiązanie współpracy z RMF Classic. Miłośnicy muzyki poważnej stanowią dla Stereo.pl bardzo ważną grupę. Udział pozycji związanych z tym gatunkiem muzyki od dawna stanowi znaczący procent w naszej sprzedaży.” – mówi Jakub Wojteczek, Marketing Manager Stereo.pl. „Jestem przekonany, że forma nagród – bony o wartości 200 zł – będzie bardzo atrakcyjna dla słuchaczy zarówno ze względu na znaczną wartość, jak i na pełną dowolność wyboru pozostawioną zwycięzcom.” – dodaje Wojteczek.
Codziennie, od poniedziałku do piątku, na antenie RMF Classic będzie prezentowany fragment znanego dzieła literackiego opisujący miejsce położone „gdzieś w Polsce”. Zadaniem słuchaczy będzie odgadnięcie autora danego dzieła oraz podanie miejsca, którego dotyczy ujawniany stopniowo opis. Przez całe wakacje na stronach radia będzie tworzony „Wakacyjny przewodnik literacki” składający się z wykorzystanych w konkursie cytatów.
„Współpraca ze Stereo.pl na pewno okaże się strzałem w dziesiątkę. Radiowe konkursy wakacyjne cieszą się ogromnym powodzeniem, a połączone z atrakcyjnymi nagrodami zawsze dają satysfakcję uczestnikom, sponsorom i organizatorom” – powiedział Paweł Pawlik, Zastępca Dyrektora Programowego RMF Classic.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.