Rusza konkurs Stereo.pl i RMF Classic

Opublikowano: 26 czerwca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Stereo.pl ufunduje nagrody do wakacyjnego konkursu RMF Classic. Słuchacze otrzymają laptopa i bony do zrealizowania w Stereo.pl
25 czerwca RMF Classic rozpoczyna wakacyjny konkurs zatytułowany: „Tropem Słów”. Codziennie do wygrania będzie bon Stereo.pl o wartości 200 zł, a pod koniec wakacji, w wielkim finale, słuchacze zmierzą się w walce o laptopa.

„Bardzo nas cieszy nawiązanie współpracy z RMF Classic. Miłośnicy muzyki poważnej stanowią dla Stereo.pl bardzo ważną grupę. Udział pozycji związanych z tym gatunkiem muzyki od dawna stanowi znaczący procent w naszej sprzedaży.” – mówi Jakub Wojteczek, Marketing Manager Stereo.pl. „Jestem przekonany, że forma nagród – bony o wartości 200 zł – będzie bardzo atrakcyjna dla słuchaczy zarówno ze względu na znaczną wartość, jak i na pełną dowolność wyboru pozostawioną zwycięzcom.” – dodaje Wojteczek.

Codziennie, od poniedziałku do piątku, na antenie RMF Classic będzie prezentowany fragment znanego dzieła literackiego opisujący miejsce położone „gdzieś w Polsce”. Zadaniem słuchaczy będzie odgadnięcie autora danego dzieła oraz podanie miejsca, którego dotyczy ujawniany stopniowo opis. Przez całe wakacje na stronach radia będzie tworzony „Wakacyjny przewodnik literacki” składający się z wykorzystanych w konkursie cytatów.

„Współpraca ze Stereo.pl na pewno okaże się strzałem w dziesiątkę. Radiowe konkursy wakacyjne cieszą się ogromnym powodzeniem, a połączone z atrakcyjnymi nagrodami zawsze dają satysfakcję uczestnikom, sponsorom i organizatorom” – powiedział Paweł Pawlik, Zastępca Dyrektora Programowego RMF Classic.

Sylwester KozakRusza konkurs Stereo.pl i RMF Classic

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.