Rusza nowa kampania Nike

Opublikowano: 11 lutego 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

11 lutego pod hasłem ‚Wybierz sport. Dodaj muzykę’ rusza nowa kampania Nike skierowana do aktywnych kobiet.

Kreacje, której przewodnim motywem jest taniec – układy taneczne do reklam wymyślił choreograf i reżyser Jamie King, który współpracował m.in. z Madonna – przygotowała firma Nike i agencja reklamowa Wieden & Kennedy. Media zaplanował i kupił MindShare Polska oraz jego wyspecjalizowany dział zajmujący się komunikacją one-to-one – mOne.

Cztery spoty (60 i 30-sekundowe i dwa 15-sekundowe) będzie można zobaczyć w TVN-ie, Polsacie, TVP, MTV Polska i Vivie Polska. Reklama w prasie ukaze sie na podwójnej rozkładówce marcowego numeru ‚Cosmopolitan’ i na czterech stronach dodatku o modzie marcowego ‚Elle’.

Strona nikewomen.com, gdzie będą prowadzone wirtualne lekcje tańca, będzie promowana za pośrednictwem witryn: gala.onet.pl, kobieta.gazeta.pl, kobieta.interia.pl i komunikatora Gadu-Gadu.

W marcu i kwietniu Nike Poland zorganizuje w 10 miastach cykl tanecznych imprez: Nike Dance

Sylwester KozakRusza nowa kampania Nike

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.