Najlepsze technologiczne emocje powrócą pod Wawel już 8 listopada. W pierwszym starciu techcampowego ringu prelegenci zmierzą się z tematem Kariera w IT.
Tym razem pasjonaci świata technologii spotkają się na dyskusji w przyjaznych ścianach krakowskiego klubu Masada. Ale zmiana lokalizacji to nie jedyna nowość jaką w drugim sezonie przygotowali dla uczestników organizatorzy. Jeszcze tej jesieni na scenie TechCampu pojawią się topowi prelegenci i najgorętsze tematy. W kolejnych odcinkach prześwietlone zostaną takie zagadnienia z kręgu nowych technologii jak Security IT czy Web Responsive Design.
Oprócz cyklicznych spotkań z ekspertami, dodatkowo odbędą się także warsztaty weekendowe przygotowane dla mniejszej grupy osób wspólnie z firmą Microsoft. Obok marki Microsoft BizSpark, partnerem głównym wydarzenia został w tym sezonie Krakowski Park Technologiczny.
Tradycyjnie wstęp na TechCamp jest bezpłatny, konieczna jest jednak rejestracja za pomocą formularza na stronie www.techcamp5.evenea.pl. Więcej informacji o barcampie znaleźć można na www.techcamp.pl oraz www.facebook.com/techcamppl.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.